Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
djurgalen_99
Elev |
jag loggar in på mugglis!!!!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 9 dec, 2011 19:36 |
|
vevve_puff
Elev |
"nej ta det lungt"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 10 dec, 2011 09:43 |
|
Borttagen
|
"ah men visst är jag sexig?" sa det till min bror som skrattade åt mitt hår när jag gick upp imorse
10 dec, 2011 09:44 |
|
Ylva
Elev |
"Jag gillar stekta ägg."
"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 10 dec, 2011 10:02 |
|
Draken Norbert
Elev |
10 dec, 2011 10:07 |
|
Borttagen
|
Vem va den gamlingen?
10 dec, 2011 10:55 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
10 dec, 2011 11:01 |
|
Theabeanr1
Elev |
10 dec, 2011 11:07 |
|
Borttagen
|
Jende madar!
(Jag o pappa hade en rolig diskussion på persiska) 10 dec, 2011 11:14 |
|
Borttagen
|
"Diskar du? Mamma? Jag frågade om du diskar! Okej."
10 dec, 2011 11:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen