(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Daniel Radcliffde
Elev |
Bra sakt Ginny.T
Always? No that's absurd 7 nov, 2011 22:41 |
|
Hermione_Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har funderat på det där med voldemort.. Jag vet inte riktigt.. Gash! Hehe, okaj :o Trying to forgive you, but i don't know if you have done something wrong. Exepct do the thing you do best. Make other people want to give you a high 5. In the face. With a chair. Made of steel. 8 nov, 2011 20:52 |
|
Vendela
Elev |
Alltså, liite kritik nu bara...
Det heter inte Inferius, det heter inferier/inferie om jag minns rätt. Och, "Är en Gryffindor" låter som typ "Du är en Malfoy", vet inte om det är rätt eller fel men aa... Sorry, men känns som att ingen ger kritik på fanfic´s! Jättebra kapitel ändå. Böcker. Böcker. Böcker! 9 nov, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
jättebra!
9 nov, 2011 15:24 |
|
Lolo1337
Elev |
Skrivet av Vendela: Och, "Är en Gryffindor" låter som typ "Du är en Malfoy", vet inte om det är rätt eller fel men aa... ämm, jag fattar inte Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 9 nov, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
Det heter inferius i singular och inferier i plural. Om jag har skrivit inferie så har jag gjort fel.
Det andra fattade inte jag heller xD 9 nov, 2011 18:24
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 9 kl. 18:30
|
|
Emma Granger
Elev |
HarryPotterr när kommer det mer? Förlåt om jag tjatar
Trött tjej <333 9 nov, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Va ska det inte komma något mer får vi inte veta om dem kommer rädda James än en gång VA.
11 nov, 2011 14:54 |
|
Vendela
Elev |
HarryPotterr: Okej, då vet jag c:
Böcker. Böcker. Böcker! 11 nov, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
Aleksandra : jo, det kommer mer
11 nov, 2011 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen