Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag kände mig panikslagen när han äntligen fick fram ett rosslande som lät som ett "ja"
21 okt, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag försökte få fram ett nytt försök att prata men det blev inga ord.
21 okt, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
21 okt, 2013 20:26
|
|
Borttagen
|
Jag drog ett djupt andetag och öppnade sakta ögonen.
21 okt, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom försiktigt på munnen.
21 okt, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde ett försök att sätta mig upp.
21 okt, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
Jag hjälpte honom försiktigt.
"Du måste hem. Jag får bära dig."
21 okt, 2013 20:37
|
|
Borttagen
|
Jag lät henne lyfta upp mig och jag tror att jag svimmade någonstans på vägen.
21 okt, 2013 20:39
|
|
Borttagen
|
Det var väldigt jobbigt, redan första steget.
Mitt knä gick knappt att gå på så jag fick vila vart och vartannat steg kändes det som.
21 okt, 2013 20:40
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-23 kl. 16:56
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
-Juni-
Jag hittade tillslut dom andra. Och när jag såg Diego avsvimmad i Wiis armar rusade jag fram.
21 okt, 2013 20:42
|
Du får inte svara på den här tråden.