Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 170 171 172 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kände mig panikslagen när han äntligen fick fram ett rosslande som lät som ett "ja"

21 okt, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


Jag försökte få fram ett nytt försök att prata men det blev inga ord.

21 okt, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


"Diego!?"

21 okt, 2013 20:26

Borttagen

Avatar


Jag drog ett djupt andetag och öppnade sakta ögonen.

21 okt, 2013 20:28

Borttagen

Avatar


Jag pussade honom försiktigt på munnen.

21 okt, 2013 20:33

Borttagen

Avatar


Jag gjorde ett försök att sätta mig upp.

21 okt, 2013 20:34

Borttagen

Avatar


Jag hjälpte honom försiktigt.
"Du måste hem. Jag får bära dig."

21 okt, 2013 20:37

Borttagen

Avatar


Jag lät henne lyfta upp mig och jag tror att jag svimmade någonstans på vägen.

21 okt, 2013 20:39

Borttagen

Avatar


Det var väldigt jobbigt, redan första steget.
Mitt knä gick knappt att gå på så jag fick vila vart och vartannat steg kändes det som.

21 okt, 2013 20:40

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-23 kl. 16:56
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


-Juni-
Jag hittade tillslut dom andra. Och när jag såg Diego avsvimmad i Wiis armar rusade jag fram.

21 okt, 2013 20:42

1 2 3 ... 170 171 172 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.