Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
TRÄHUS! Om man har en hemlig kärlek till träd och trähus så är det inget val, det är ett kall!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 13 okt, 2012 22:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
TEGELHUS ♥ ♥ ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 okt, 2012 01:03 |
|
Conflate
Elev |
14 okt, 2012 07:07 |
|
Ladusvalan
Elev |
När jag var mindre skulle jag nog ha sagt tegelhus, eftersom jag var oerhört rädd för bränder och inbillade mig att det var omöjligt att bränna upp ett tegelhus. Men eftersom jag ändå tycker att trähus är lite finare och lite mysigare, och eftersom jag bott i ett trähus hela mitt liv får det nog ändå bli det.
Resultat i gårdagens fråga: 18-7 till trähus! OBS! Ny fråga i första inlägget! 14 okt, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Huvtröja
14 okt, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
Huvtröja, jag tycker om koftor också men med huvtröjor så kan man ju skydda håret om det regnar plus så tror jag att jag har mer huvtröjor än koftor.
____________________________________________ Pigfarts is real! 14 okt, 2012 10:28 |
|
Irah
Elev |
14 okt, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Huvtröja, beceause huvtröjor är så sköna.
Speciellt sådana som är tjocka och lite förstora ♥ 14 okt, 2012 10:47 |
|
ginnyw123
Elev |
14 okt, 2012 11:21 |
|
APELSiiN
Elev |
Huvtröja!
Även fast jag hatar när huvan är för tjock så mitt hår ser jättetjockt ut där bak, men jaja. ![]()
14 okt, 2012 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen