Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av MizzNina: Är jag en hemsk Ninja som aldrig visat mig i den här tråden?! I wonder... Well, du är ju en ninja och dom ska ju smyga runt och typ finnas där i bakgrunden men inte alltid synas så.. Åh. Nu känns det mycket bättre. ^_^ Så bra Ninja är jag. *fniss* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 jul, 2012 22:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Haha precis Nina dubår min Ninja dubår osynlig och har ändå koll på allt Är jag en hemsk Ninja som aldrig visat mig i den här tråden?! I wonder... ![]()
21 jul, 2012 23:10 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha precis Nina dubår min Ninja dubår osynlig och har ändå koll på allt Är jag en hemsk Ninja som aldrig visat mig i den här tråden?! I wonder... Allt utom vad dubår betyder. Eller det finns ett par möjligheter. A: du har T9:e på telefonen och tittar inte efter vad den skriver. B: "Dubår" är ett hemligt ord i Kanamerin, som jag inte lärt mig än. C: *Välja anledning själv, för jag kan inte komma på fler. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 jul, 2012 06:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av MizzNina: Haha jag kan ju välja hel själv nu vad det betyder men jag tänker vara vänlig och svara ärligt xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av MizzNina: Haha precis Nina dubår min Ninja dubår osynlig och har ändå koll på allt Är jag en hemsk Ninja som aldrig visat mig i den här tråden?! I wonder... Allt utom vad dubår betyder. Eller det finns ett par möjligheter. A: du har T9:e på telefonen och tittar inte efter vad den skriver. B: "Dubår" är ett hemligt ord i Kanamerin, som jag inte lärt mig än. C: *Välja anledning själv, för jag kan inte komma på fler. Svaret är A xD ![]()
22 jul, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Har ajg förresten sagt att jag nu har smakat på den där Gurk-kiwi-sirapspajen som ajg skulle baka? DEn smakade väl sådär
22 jul, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Hej och hå^^
Nu förvinner Riddaren på ungefär en vecka. Hon ska till Norrlands djupa skogar....Närmare bestämt till Åkullsjön, Vännäs och Umeå. Hon skall hälsa på sin kära riddarsläktingar och lära upp sina småkusiner i stridskonst. Aja, kanske kommer in, kanske inte. Hare så gött kära sötnötar :3 22 jul, 2012 14:27 |
|
MizzNina
Elev |
Cara I KNEW IT!!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 jul, 2012 17:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 jul, 2012 18:06 |
|
Lordlollo
Elev |
nuni! nu jhar jag kommit hem från turnnen, så då kanske ni får se lite!
♆ 22 jul, 2012 20:04 |
|
Obliviate_
Elev |
bågskytten har just avslutat att jobba 32 timmar på tre dagar. har ont och är helt seg i skallen
22 jul, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen