Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
11 aug, 2012 23:50 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Mina kramar går till... Pixi luna99 Gryffindoraren Hp Luna Estella Shaunee Miss_Green DracoMalfoy1 Bombarda sanna1324567 Li LauraTree Tonks_xD Filifjonkan dillen99 För att NI är så awesome! ♥ Men tack ♥ Du är också awesome! Och alla som blev taggade nu! ♥ ;; ![]()
12 aug, 2012 00:18 |
|
Hp Luna
Elev |
12 aug, 2012 00:33 |
|
potter_fan
Elev |
Tack!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 12 aug, 2012 00:57 |
|
Pumpkin99
Elev |
12 aug, 2012 01:15 |
|
granger_fan
Elev |
Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!! 12 aug, 2012 01:24 |
|
HannaPanna
Elev |
12 aug, 2012 07:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-12 kl. 09:03
|
|
Borttagen
|
Mina kramar går till
MissLollo Rut Luna Klaus För att ni rollar på engelska med mig, det går jättebra Och Victoire Weasly Du är bara så helt Awsome! /Ginny För att du är min bästa Awsome syster. #ginny lovegood#1 För att du är en av världens bästa kompisar. Elliee För att du är en super Awsome kusin! Ni andra är också jättebra! 12 aug, 2012 08:08 |
|
Soda
Elev |
Stora kramar till...
Smilie min awesoma (inaktiva!) syster. Fast än vi bråkar ibland så älskar jag dig ♥ Alicia Spinnet för att du är en underbar rollare och fortfarande inte har lessnat på vårat uggleroll! failarN för att du är .......? Ja du behövde bara stå här serru och till resten av mugglis oxå men dom här muglisarna är speciella för mig.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
12 aug, 2012 08:28 |
|
Borttagen
|
12 aug, 2012 08:34 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen