Hemligheter kan inte gömmas för alltid
Forum > Fanfiction > Hemligheter kan inte gömmas för alltid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Åh! Will x Cassia! ♥
Stackars Elladora bara. Men who cares. Bra skrivet, Bra slut. Jag kommer sakna att längta efter nästa kapitel på den här underbara fanficen. I will always have it with me och jag kommer aldrig avbevaka. Bara för att jag vill kunna hitta den och njuta av den om och om igen. ^^ . .
4 aug, 2012 17:19 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag vill skriva världens finaste kommentar nu, men jag klarar inte av det just nu. JAG HAR INGA ORD! :'
4 aug, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Mera!
Uggla mig! 4 aug, 2012 17:45 |
|
onlyoliviaa
Elev |
4 aug, 2012 17:52 |
|
AnMel
Elev |
Åh, jag kunde inte ha väntat mig ett bättre slut!
Även ifall jag inte har kommenterat så mycket så har jag följt och läst den här fanficen och jag måste säga att jag är väldigt förundrad över sättet du skriver på och handlingarna du kommer fram till. Jag tycker att du är väldigt duktig och talangfull, lyckas fånga dina läsare så bra att man inte vill sluta läsa - och det har vi många bevis på. Jag ville inte att den här skulle ta slut, men du väljer ju själv när du tycker att man ska avsluta den. Du valde ett väldigt bra tillfälle! Men jag skulle inte direkt bli ledsen om det kom en tvåa. Du kommer gå långt med ditt skrivande, tjejen! Lycka till med det! Exchange [SV] | The 1D-games 4 aug, 2012 17:56 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Skrivet av AnMel: Åh, jag kunde inte ha väntat mig ett bättre slut! Även ifall jag inte har kommenterat så mycket så har jag följt och läst den här fanficen och jag måste säga att jag är väldigt förundrad över sättet du skriver på och handlingarna du kommer fram till. Jag tycker att du är väldigt duktig och talangfull, lyckas fånga dina läsare så bra att man inte vill sluta läsa - och det har vi många bevis på. Jag ville inte att den här skulle ta slut, men du väljer ju själv när du tycker att man ska avsluta den. Du valde ett väldigt bra tillfälle! Men jag skulle inte direkt bli ledsen om det kom en tvåa. Du kommer gå långt med ditt skrivande, tjejen! Lycka till med det! Tack så jätte mycket. Det betyder mycket att höra det från dig eftersom du är så fantastisk på att skriva och man blir inspirerad när man läser dina kommentarer http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 4 aug, 2012 18:00 |
|
Ginny!!!!
Elev |
4 aug, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Superbra!!!!!! Vilket underbart slut!
4 aug, 2012 19:02 |
|
Ginny4ever
Elev |
Underbart slut! Älskar allt med den här FF'n! Ska definitivt kolla in din nya novell!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 4 aug, 2012 19:05 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!!!!!!!!!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ jippi Will överlevde Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 aug, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen