Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17010 17011 17012 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Klaestron
Elev

Avatar


Saker man inte får göra hos min moster - diska och städa.
Saker jag gör när min moster är borta - diskar och städar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

24 jun, 2014 13:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av luckyBella:


mitt sim-kort är för stort och passar inte...
uGH.


Är det vanliga mini-kort för iPhone 5c?

Om svaret är ja så kan du gå till din operatörsbutik och fråga om de kan flytta ditt nummer till ett minikort (kan kosta kan jag tänka mig men mitt nya mini-kort kostade 100kr med nytt nummer och allt) så slipper du byta telefonnummer osv. ^^
Min pojkvän gjorde så och det funkade.

24 jun, 2014 13:46

Borttagen

Avatar


Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3

24 jun, 2014 13:59

Frivolt
Elev

Avatar


bwaah! En fågel flög in i fönstret nyss ;O Och nu sitter den på fönsterbläcket och piper ibland! Den lever men vet inte hur den mår ;O Den står iaf upp osv...

Edit: okej, nuu flög den iväg till närmaste träd ♥ SÅ skönt!! Tror den bara behövde vila lite! Hoppas den överlever nu o att den inte är skadad! Fast det borde ha gått bra, det va inte en så hård smäll, mest bara en liten krock typ!

24 jun, 2014 15:02

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
jag är hungrig men jag orkar inte röra mig ur sängen
what is my life

I feel you.
Btw, awsome GOT gif och din profilbild äger xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

24 jun, 2014 15:30

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3

Jag tycker att du kan dela med dej till mej

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

24 jun, 2014 15:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3

Jag tycker att du kan dela med dej till mej
Slut, tyvärr hah, men annars så hade du fått ;3

24 jun, 2014 15:40

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3

Jag tycker att du kan dela med dej till mej
Slut, tyvärr hah, men annars så hade du fått ;3

Attans! Nästa gång då?

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

24 jun, 2014 15:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3

Jag tycker att du kan dela med dej till mej
Slut, tyvärr hah, men annars så hade du fått ;3

Attans! Nästa gång då?
Självklart

24 jun, 2014 15:51

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3

Jag tycker att du kan dela med dej till mej
Slut, tyvärr hah, men annars så hade du fått ;3

Attans! Nästa gång då?
Självklart

Gracias

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

24 jun, 2014 15:58

1 2 3 ... 17010 17011 17012 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.