@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Saker man inte får göra hos min moster - diska och städa.
Saker jag gör när min moster är borta - diskar och städar
24 jun, 2014 13:34 |
|
Borttagen
|
Är det vanliga mini-kort för iPhone 5c? Om svaret är ja så kan du gå till din operatörsbutik och fråga om de kan flytta ditt nummer till ett minikort (kan kosta kan jag tänka mig men mitt nya mini-kort kostade 100kr med nytt nummer och allt) så slipper du byta telefonnummer osv. ^^ Min pojkvän gjorde så och det funkade. 24 jun, 2014 13:46 |
|
Borttagen
|
Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3
24 jun, 2014 13:59 |
|
Frivolt
Elev |
bwaah! En fågel flög in i fönstret nyss ;O Och nu sitter den på fönsterbläcket och piper ibland! Den lever men vet inte hur den mår ;O Den står iaf upp osv...
Edit: okej, nuu flög den iväg till närmaste träd ♥ SÅ skönt!! 24 jun, 2014 15:02 |
|
Kim Potter
Elev |
24 jun, 2014 15:30 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3 Jag tycker att du kan dela med dej till mej ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Slut, tyvärr hah, men annars så hade du fått ;3Skrivet av Borttagen: Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3 Jag tycker att du kan dela med dej till mej 24 jun, 2014 15:40 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Slut, tyvärr hah, men annars så hade du fått ;3 Skrivet av Borttagen: Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3 Jag tycker att du kan dela med dej till mej Attans! Nästa gång då? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 15:46 |
|
Borttagen
|
24 jun, 2014 15:51 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Självklart Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Slut, tyvärr hah, men annars så hade du fått ;3 Skrivet av Borttagen: Har en hallon och chokladsmoothie (som inte smakar choklad alls) och glass. Wihey :3 Jag tycker att du kan dela med dej till mej Attans! Nästa gång då? Gracias ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen