@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
ut, på promenad med sin hund... 24 jun, 2014 12:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Ja, men.. hundarna kan väll för skjutton gå själva :O det är ju det dom är till för höll jag på o säga..
24 jun, 2014 12:58 |
|
luckyBella
Elev |
Efter att ha tvingats hållas med en sunkig och halvt funktionell HTC Wildfire nu i över fyra månader (tappade min iPhone 3G i toan
24 jun, 2014 12:59 |
|
Fellrendión
Elev |
24 jun, 2014 13:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Ja, men.. hundarna kan väll för skjutton gå själva :O det är ju det dom är till för höll jag på o säga.. ja, jag vet. det är ju så. Inte vet jag heller vad det är för vits med den där vagnen, ska hundarna kissa i den också eller. haha, skämta bara, men ja..håller med dej 24 jun, 2014 13:02 |
|
Fellrendión
Elev |
24 jun, 2014 13:02 |
|
Borttagen
|
Jag behöver komma på vad jag ska ge pappa i födelsedagspresent. Det ska vara klart på fredag. : ))))))))
24 jun, 2014 13:17 |
|
Borttagen
|
min pappa betalade för massa nya målarsaker, så nu kan jag måla igen
24 jun, 2014 13:19 |
|
Flismos
Elev |
jag funderar på om jag ska ta mej till köket och baka...
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 13:25 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av luckyBella: Efter att ha tvingats hållas med en sunkig och halvt funktionell HTC Wildfire nu i över fyra månader (tappade min iPhone 3G i toan mitt sim-kort är för stort och passar inte... uGH.
24 jun, 2014 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen