@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Flismos: Jag har ingenting att göra idag; alla utom två är bortresta och dom två som är hemma svarar inte n'är jag ringer #foreveralone Jag är i en stad där folk inte minns mig, har inga vänner här och min moster som jag bor hos är med mormor på sjukhuset så i feel you
24 jun, 2014 10:45 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Jag har ingenting att göra idag; alla utom två är bortresta och dom två som är hemma svarar inte n'är jag ringer #foreveralone Jag är i en stad där folk inte minns mig, har inga vänner här och min moster som jag bor hos är med mormor på sjukhuset så i feel you Då kan vi sörja tillsammans ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 10:46 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Jag har ingenting att göra idag; alla utom två är bortresta och dom två som är hemma svarar inte n'är jag ringer #foreveralone Jag är i en stad där folk inte minns mig, har inga vänner här och min moster som jag bor hos är med mormor på sjukhuset så i feel you Då kan vi sörja tillsammans Lätt, fick höra igår "vem är du då, för dig minns jag inte" Försökte förklara att min syster som var med var min syster. "nej men Amanda har ju bara en bror" The curse of the middle child.
24 jun, 2014 10:55 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Jag har ingenting att göra idag; alla utom två är bortresta och dom två som är hemma svarar inte n'är jag ringer #foreveralone Jag är i en stad där folk inte minns mig, har inga vänner här och min moster som jag bor hos är med mormor på sjukhuset så i feel you Då kan vi sörja tillsammans Lätt, fick höra igår "vem är du då, för dig minns jag inte" Försökte förklara att min syster som var med var min syster. "nej men Amanda har ju bara en bror" The curse of the middle child. men åh! Kasta en förbannelse över den personen ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 10:57 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Jag har ingenting att göra idag; alla utom två är bortresta och dom två som är hemma svarar inte n'är jag ringer #foreveralone Jag är i en stad där folk inte minns mig, har inga vänner här och min moster som jag bor hos är med mormor på sjukhuset så i feel you Då kan vi sörja tillsammans Lätt, fick höra igår "vem är du då, för dig minns jag inte" Försökte förklara att min syster som var med var min syster. "nej men Amanda har ju bara en bror" The curse of the middle child. men åh! Kasta en förbannelse över den personen Haha nä, jag trivs rätt bra med att vara okänd
24 jun, 2014 10:58 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Flismos: Jag har ingenting att göra idag; alla utom två är bortresta och dom två som är hemma svarar inte n'är jag ringer #foreveralone Jag är i en stad där folk inte minns mig, har inga vänner här och min moster som jag bor hos är med mormor på sjukhuset så i feel you Då kan vi sörja tillsammans Lätt, fick höra igår "vem är du då, för dig minns jag inte" Försökte förklara att min syster som var med var min syster. "nej men Amanda har ju bara en bror" The curse of the middle child. men åh! Kasta en förbannelse över den personen Haha nä, jag trivs rätt bra med att vara okänd ''den okända i det dolda'' ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 10:59 |
|
Fellrendión
Elev |
24 jun, 2014 11:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag lade just plötsligt märke till att jag fyller 2 år här på Mugglis idag
Råkade bara se det på profilen. haha.. tur att jag inte såg det imorgon, för då skulle jag hamna vänta ett år till 24 jun, 2014 11:52 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag lade just plötsligt märke till att jag fyller 2 år här på Mugglis idag Råkade bara se det på profilen. haha.. tur att jag inte såg det imorgon, för då skulle jag hamna vänta ett år till Grattis på mugglis 2-årsdagen! ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 11:58 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Hedwig96: Jag lade just plötsligt märke till att jag fyller 2 år här på Mugglis idag Råkade bara se det på profilen. haha.. tur att jag inte såg det imorgon, för då skulle jag hamna vänta ett år till Grattis på mugglis 2-årsdagen! tack 24 jun, 2014 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen