@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: JAG HAR KOMMIT IN PÅ MOLKOMS FOLKHÖGSKOLA!!! *sprudlande glad* Jag kommer bo på internat... *känner mig spänd, förväntansfull och aningen rädd* Åh grattis!! Internat är rätt skönt att bo på, ingenting att oroa sig för
24 jun, 2014 09:38 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: JAG HAR KOMMIT IN PÅ MOLKOMS FOLKHÖGSKOLA!!! *sprudlande glad* Jag kommer bo på internat... *känner mig spänd, förväntansfull och aningen rädd* Grattis!! Tänk att du ska bo i Hogwarts ![]()
24 jun, 2014 09:40 |
|
Borttagen
|
Frukost i Serverhallen är inte så dumt.
Måste bara fixa lite frukost också. 24 jun, 2014 10:08 |
|
nora<3
Elev |
ska på boda borg
Heja Hufflepuff! 24 jun, 2014 10:13 |
|
potterflicka
Elev |
Jag drömde att min kändiscrush och jag hade ett förhållande.
Jag överdriver inte att jag nästan grät när jag vaknade och insåg att min kändiscrush inte vet vem jag är, är ca tio år äldre än mig, och har en flickvän. 24 jun, 2014 10:15 |
|
cikki
Elev |
WOHO BODA BORG HERE I COME!! C::
24 jun, 2014 10:19 |
|
Flismos
Elev |
Jag har ingenting att göra idag; alla utom två är bortresta och dom två som är hemma svarar inte n'är jag ringer #foreveralone
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 10:29 |
|
yerAwizardThea
Elev |
24 jun, 2014 10:38 |
|
Isse99
Elev |
Jag har precis varit och gjort eb lungmätning och jag har blåst ut så mycket luft att jag är alldeles vimmelkantig just nu..
skriver ord som mord i handen 24 jun, 2014 10:38 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av cikki: WOHO BODA BORG HERE I COME!! C:: Men åhhh! Jag har inte vart där på 4 år! (ta med mej ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 10:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen