@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Vad ska man göra...?
Kolla på Supernatural Kolla på Doctor Who Kolla på My Litte Pony *orka skriva hela titeln* Kolla på någon awesome film, typ Divergent Skriva ett inlägg på ens blogg Skriva och skicka viktiga mail Sova Hmmm. ;;
23 jun, 2014 23:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av lumos1: Vad ska man göra...? Kolla på Supernatural Kolla på Doctor Who Kolla på My Litte Pony *orka skriva hela titeln* Kolla på någon awesome film, typ Divergent Skriva ett inlägg på ens blogg Skriva och skicka viktiga mail Sova Hmmm. Finns Divergent att se online?? Har inte sett den. :< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2014 23:33 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av lumos1: Vad ska man göra...? Kolla på Supernatural Kolla på Doctor Who Kolla på My Litte Pony *orka skriva hela titeln* Kolla på någon awesome film, typ Divergent Skriva ett inlägg på ens blogg Skriva och skicka viktiga mail Sova Hmmm. Finns Divergent att se online?? Har inte sett den. :< vet faktiskt inte o: Ska försöka leta i alla fall, kan säga till om jag hittar någon länk ^^ ;;
23 jun, 2014 23:40 |
|
Anna-chan
Elev |
Godnatt everybody, dream happy dreams ^^ So dream about, like, cake... :3 xD
Join the dark side, we have cookies~
23 jun, 2014 23:42 |
|
M4L13
Elev |
23 jun, 2014 23:45 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av lumos1: Vad ska man göra...? Kolla på Supernatural Kolla på Doctor Who Kolla på My Litte Pony *orka skriva hela titeln* Kolla på någon awesome film, typ Divergent Skriva ett inlägg på ens blogg Skriva och skicka viktiga mail Sova Hmmm. Det fick bli Doctor Who :3 ;;
23 jun, 2014 23:52 |
|
Borttagen
|
Wow, hela området jag bor i fick strömavbrott...
24 jun, 2014 00:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
JAG HAR KOMMIT IN PÅ MOLKOMS FOLKHÖGSKOLA!!! *sprudlande glad*
Jag kommer bo på internat... *känner mig spänd, förväntansfull och aningen rädd* ![]()
24 jun, 2014 01:04 |
|
Borttagen
|
Haha gjorde mig iordning för sängen (dvs borsta tänderna, ta ut linserna osv) så att jag kan gå direkt från datorn till sängen. Visar sig nu att min syn har blivit så pass dålig att jag måste ha dataskärmen 30-40cm från ögonen för att se vad det står x)
24 jun, 2014 01:51 |
|
Borttagen
|
Fick förslag om att börja med pixel art. Kanske värt ett försök?
24 jun, 2014 09:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen