@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: HAHA ♥33 Skrivet av Borttagen: Förlorade nyss sju tummar Först tänkte jag 'Men gud så hemskt, nu har hon bara tre fingrar kvar!'. Sedan insåg jag att du menade tummar som i likes på mugglis.... Awkward Nu har du i alla fall EN mer tumme! c; ♥ that's all I got to say 23 jun, 2014 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: TACK Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: HAHA ♥33 Skrivet av Borttagen: Förlorade nyss sju tummar Först tänkte jag 'Men gud så hemskt, nu har hon bara tre fingrar kvar!'. Sedan insåg jag att du menade tummar som i likes på mugglis.... Awkward Nu har du i alla fall EN mer tumme! c; ♥ 23 jun, 2014 21:50 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: TACK Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: HAHA ♥33 Skrivet av Borttagen: Förlorade nyss sju tummar Först tänkte jag 'Men gud så hemskt, nu har hon bara tre fingrar kvar!'. Sedan insåg jag att du menade tummar som i likes på mugglis.... Awkward Nu har du i alla fall EN mer tumme! c; ♥ Två... xD that's all I got to say 23 jun, 2014 21:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag blir mest arg på Harry Potter-kursen som ges på Linnéuniversitetet. Går den nu och jag tillbringar större delen av tiden med att vara antingen arg eller irriterad. En Harry Potter kurs? O.o Vad lär man sig där? (Antagligen om HP men du fattar vad jag menar. xD) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2014 22:02 |
|
Klaestron
Elev |
23 jun, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag blir mest arg på Harry Potter-kursen som ges på Linnéuniversitetet. Går den nu och jag tillbringar större delen av tiden med att vara antingen arg eller irriterad. En Harry Potter kurs? O.o Vad lär man sig där? (Antagligen om HP men du fattar vad jag menar. xD) Det är en del av litteraturvetenskap så man analyserar böckerna för det mesta. Skriver uppsatser om dem och sånt där. Det är ju bara en liten 7.5 poängskurs på sommaren så det blir ju inte jättemycket innehåll. Kursen i sig är kul, men kurslitteraturen driver mig till vansinne. Till största delen för att det inte verkar som om de gjort mer än skummat igenom böckerna och sen dragit slutsatser. De har fel så många gånger att jag blir knäpp. 23 jun, 2014 22:15 |
|
Borttagen
|
Jag har såpa på läpparna
23 jun, 2014 22:27 |
|
MissFniss
Elev |
23 jun, 2014 22:38 |
|
Klaestron
Elev |
23 jun, 2014 23:08 |
|
Solkatten
Elev |
Asså allvarligt hur länge håller fotbollen på? Det går ju på typ varje kanal. -.- Dessutom försvinner program eller så går det över så att programmet startar senare.
>.< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2014 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen