@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HEJ
23 jun, 2014 20:22 |
|
Borttagen
|
Jahapp... Så blev det väl så att jag är stupidhead och inte Siriusis...
Hur kunde jag vara så dum!?!? xD 23 jun, 2014 20:22 |
|
Arngeir
Elev |
23 jun, 2014 20:23 |
|
Siriusis
Elev |
Lama för att du är aida </3 XD
Hai 23 jun, 2014 20:23 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 23 jun, 2014 20:24 |
|
Måntass
Elev |
Det heter 'Plague Inc' och är superkul! ![]()
23 jun, 2014 20:51 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av EmahS: Skönt att din är tillbaks! Du hade riktig otur som blev hes dagen innan konsert.. Skrivet av Minihäst: Jag har nästan tappat min röst och det har varit så sedan i går (men det började redan i lördags). Min är nästan helt tillbaka nu. Började bli hes förra söndagen (15e), gick på konsert dagen efter och förstörde den. Så 1 vecka tog det för mig Har du möjligtvis något tips för att det ska bli bättre? Klassiskt men te med honung hjälper tillfälligt iallafall, och sen försöka vila rösten så mycket det bara går.
23 jun, 2014 21:00 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förlorade nyss sju tummar Först tänkte jag 'Men gud så hemskt, nu har hon bara tre fingrar kvar!'. Sedan insåg jag att du menade tummar som i likes på mugglis.... Awkward that's all I got to say 23 jun, 2014 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: HAHA ♥33Skrivet av Borttagen: Förlorade nyss sju tummar Först tänkte jag 'Men gud så hemskt, nu har hon bara tre fingrar kvar!'. Sedan insåg jag att du menade tummar som i likes på mugglis.... Awkward 23 jun, 2014 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag blir mest arg på Harry Potter-kursen som ges på Linnéuniversitetet. Går den nu och jag tillbringar större delen av tiden med att vara antingen arg eller irriterad.
23 jun, 2014 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen