@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
oj, snart har jag 1000 forumbetyg, eller ja.. över 500 iallafall. Man ska ju vara possitiv
23 jun, 2014 18:50 |
|
Fellrendión
Elev |
23 jun, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
Sitter i serverhallen med några som rollspelar och det är en vacker regnig dag. Jag letar efter en skärm/tv och funderar på att bygga en dator och skaffa SNES.
Så mycket tid... 23 jun, 2014 19:02 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av EmahS: Skönt att din är tillbaks! Du hade riktig otur som blev hes dagen innan konsert.. Skrivet av Minihäst: Jag har nästan tappat min röst och det har varit så sedan i går (men det började redan i lördags). Min är nästan helt tillbaka nu. Började bli hes förra söndagen (15e), gick på konsert dagen efter och förstörde den. Så 1 vecka tog det för mig Har du möjligtvis något tips för att det ska bli bättre? another day, another slay 23 jun, 2014 19:05 |
|
Frivolt
Elev |
OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag
23 jun, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
Den 12:e juli ska jag se Linnea Henriksson och Miriam Bryant! C: Väger upp att jag inte får se The Neverdies ^^
23 jun, 2014 19:10 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Frivolt: OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag Grattis grattis till båda sakerna! ;;
23 jun, 2014 19:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Frivolt: OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag Grattis grattis till båda sakerna! Taaaaack 23 jun, 2014 19:42 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag har sett 9 avsnitt av OUAT (once upon a time) på 2 dagar.
Intressant. 23 jun, 2014 19:47 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag Grattis! That made my day ♥ ![]()
23 jun, 2014 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen