Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17001 17002 17003 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


oj, snart har jag 1000 forumbetyg, eller ja.. över 500 iallafall. Man ska ju vara possitiv

23 jun, 2014 18:50

Fellrendión
Elev

Avatar


Mockingjay är så jääävla bra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jun, 2014 19:01

Borttagen

Avatar


Sitter i serverhallen med några som rollspelar och det är en vacker regnig dag. Jag letar efter en skärm/tv och funderar på att bygga en dator och skaffa SNES.

Så mycket tid...

23 jun, 2014 19:02

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Minihäst:
Jag har nästan tappat min röst och det har varit så sedan i går (men det började redan i lördags).


Min är nästan helt tillbaka nu.
Började bli hes förra söndagen (15e), gick på konsert dagen efter och förstörde den.

Så 1 vecka tog det för mig
Skönt att din är tillbaks! Du hade riktig otur som blev hes dagen innan konsert..
Har du möjligtvis något tips för att det ska bli bättre?

another day, another slay

23 jun, 2014 19:05

Frivolt
Elev

Avatar


OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag Helt otroligt!! Och så fick jag en systerdotter idag också, bästa presenten ♥



23 jun, 2014 19:07

Borttagen

Avatar


Den 12:e juli ska jag se Linnea Henriksson och Miriam Bryant! C: Väger upp att jag inte får se The Neverdies ^^

23 jun, 2014 19:10

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag Helt otroligt!! Och så fick jag en systerdotter idag också, bästa presenten ♥



Grattis grattis till båda sakerna!

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

23 jun, 2014 19:42

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Frivolt:
OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag Helt otroligt!! Och så fick jag en systerdotter idag också, bästa presenten ♥



Grattis grattis till båda sakerna!



Taaaaack

23 jun, 2014 19:42

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Jag har sett 9 avsnitt av OUAT (once upon a time) på 2 dagar.

Intressant.

23 jun, 2014 19:47

Anne Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
OMG!! Såg just att jag ju fyller 2 år på mugglis idag Helt otroligt!! Och så fick jag en systerdotter idag också, bästa presenten ♥



Grattis! That made my day ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2F20838430fc0aefcfb9513863a8b9bc5d%2Ftumblr_inline_ni5jraMrun1smxto4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2F8c%2F5e%2F208c5ef5302c1884d3f04813f1c23732.gif

23 jun, 2014 19:53

1 2 3 ... 17001 17002 17003 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.