@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Vi har haft problem med vårat Internet ett tag(vi har fått fylla på det jättemånga gånger, vi brukar aldrig behöva göra det och vi har inte surfat mer än vanligt) och då löste de det så att vi får surfa på lägre hastighet till månadsskiftet och sedan så ska det bli bättre.
MEN de sa inte att de menade den fkn jäkla långsammaste hastighet jag varit med om?????? Har stängt av wifi på telefonen, Instagram funkar inte ens om det är på. Kan inte se youtubevideor eller något som helst och det ska vara såhär en hel jäkla vecka till kommer döööö 23 jun, 2014 17:48 |
|
Frivolt
Elev |
Jag fick just veta att jag har blivit moster :'D ♥ ♥ ♥ Till en liten flicka ♥
23 jun, 2014 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Åh ♥Jag fick just veta att jag har blivit moster :'D ♥ ♥ ♥ Till en liten flicka ♥ 23 jun, 2014 17:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åh ♥ Jag fick just veta att jag har blivit moster :'D ♥ ♥ ♥ Till en liten flicka ♥ Jaaa :'D Så glad ♥ Äntligen!! 23 jun, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
23 jun, 2014 17:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny00: Vi har haft problem med vårat Internet ett tag(vi har fått fylla på det jättemånga gånger, vi brukar aldrig behöva göra det och vi har inte surfat mer än vanligt) och då löste de det så att vi får surfa på lägre hastighet till månadsskiftet och sedan så ska det bli bättre. MEN de sa inte att de menade den fkn jäkla långsammaste hastighet jag varit med om?????? Har stängt av wifi på telefonen, Instagram funkar inte ens om det är på. Kan inte se youtubevideor eller något som helst och det ska vara såhär en hel jäkla vecka till kommer döööö Så har vi haft det jättelänge. Man får inte hur mycket surf som helst och när det tar slut är det världens segaste tills nästa månad. Hatar det så jävla mycket. Kan ju inte kolla på filmer eller Youtube längre eftersom det då tar så mycket av internet. >.< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2014 18:01 |
|
Ginny00
Elev |
Har i alla fall överlevt dagen och typ shoppat loss med en kompis. Vilket jag väldigt sällan gör. Det var rätt kul. ^^
23 jun, 2014 18:11 |
|
Minihäst
Elev |
Jag har nästan tappat min röst och det har varit så sedan i går (men det började redan i lördags).
another day, another slay 23 jun, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
En fake-Michael Clifford började följa mig på twitter. Hatar dig. : ))))))
23 jun, 2014 18:46 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Minihäst: Jag har nästan tappat min röst och det har varit så sedan i går (men det började redan i lördags). Min är nästan helt tillbaka nu. Började bli hes förra söndagen (15e), gick på konsert dagen efter och förstörde den. Så 1 vecka tog det för mig
23 jun, 2014 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen