Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17000 17001 17002 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Vi har haft problem med vårat Internet ett tag(vi har fått fylla på det jättemånga gånger, vi brukar aldrig behöva göra det och vi har inte surfat mer än vanligt) och då löste de det så att vi får surfa på lägre hastighet till månadsskiftet och sedan så ska det bli bättre.

MEN

de sa inte att de menade den fkn jäkla långsammaste hastighet jag varit med om?????? Har stängt av wifi på telefonen, Instagram funkar inte ens om det är på.
Kan inte se youtubevideor eller något som helst och det ska vara såhär en hel jäkla vecka till
kommer döööö

23 jun, 2014 17:48

Frivolt
Elev

Avatar


Jag fick just veta att jag har blivit moster :'D ♥ ♥ ♥ Till en liten flicka ♥

23 jun, 2014 17:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag fick just veta att jag har blivit moster :'D ♥ ♥ ♥ Till en liten flicka ♥
Åh ♥

23 jun, 2014 17:55

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag fick just veta att jag har blivit moster :'D ♥ ♥ ♥ Till en liten flicka ♥
Åh ♥


Jaaa :'D Så glad ♥ Äntligen!!

23 jun, 2014 17:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Jag fick just veta att jag har blivit moster :'D ♥ ♥ ♥ Till en liten flicka ♥
Åh ♥


Jaaa :'D Så glad ♥ Äntligen!!
Var samma för mig när jag fick en till kusin :3

23 jun, 2014 17:58

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Vi har haft problem med vårat Internet ett tag(vi har fått fylla på det jättemånga gånger, vi brukar aldrig behöva göra det och vi har inte surfat mer än vanligt) och då löste de det så att vi får surfa på lägre hastighet till månadsskiftet och sedan så ska det bli bättre.

MEN

de sa inte att de menade den fkn jäkla långsammaste hastighet jag varit med om?????? Har stängt av wifi på telefonen, Instagram funkar inte ens om det är på.
Kan inte se youtubevideor eller något som helst och det ska vara såhär en hel jäkla vecka till
kommer döööö

Så har vi haft det jättelänge. Man får inte hur mycket surf som helst och när det tar slut är det världens segaste tills nästa månad. Hatar det så jävla mycket. Kan ju inte kolla på filmer eller Youtube längre eftersom det då tar så mycket av internet. >.<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jun, 2014 18:01

Ginny00
Elev

Avatar


Har i alla fall överlevt dagen och typ shoppat loss med en kompis. Vilket jag väldigt sällan gör. Det var rätt kul. ^^

23 jun, 2014 18:11

Minihäst
Elev

Avatar


Jag har nästan tappat min röst och det har varit så sedan i går (men det började redan i lördags).

another day, another slay

23 jun, 2014 18:39

Borttagen

Avatar


En fake-Michael Clifford började följa mig på twitter. Hatar dig. : ))))))

23 jun, 2014 18:46

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Jag har nästan tappat min röst och det har varit så sedan i går (men det började redan i lördags).


Min är nästan helt tillbaka nu.
Började bli hes förra söndagen (15e), gick på konsert dagen efter och förstörde den.

Så 1 vecka tog det för mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

23 jun, 2014 18:46

1 2 3 ... 17000 17001 17002 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.