Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
24 sep, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag gillar verkligen honom... men så om en annan och gav mig fjärlirar i maggen. Stora systerns ex. VAD BETYDER HANS BLICKAR? BVlir galen.... Känner igen det där med blickar man inte förstår vad de betyder... finns det något bättre än att inte veta? -.-♥ Att veta att man är hoplöst kär i en kille som redan har en tjej och samtidigt få blivkr so man får fjärlirar i maggen av systerna ex, DET är mycket bättre -.-´</3 25 sep, 2012 08:14 |
|
Amandan
Elev |
25 sep, 2012 17:11 |
|
whirlwinds
Elev |
hallå har i princip inte sett/träffat/fått krama den där människan på typ två veckor aaaah mitt liv går under
26 sep, 2012 12:55 |
|
Elley
Elev |
han ler mot mig hela tiden, han kollar på mig så fort jag kollar åt hans håll, han ler mot mig igen när jag ser på honom gaaahhh han gör mig galen
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 sep, 2012 19:36 |
|
mums
Elev |
26 sep, 2012 20:13 |
|
Neeyum
Elev |
alltså varför ska allt vara så svårt
jag gillar honom tror jag han är så rolig och snäll och helt fullkomligt galen på ett bra sätt han är snäll mot mig och han bytte till min grupp idag på museet och han sa lycka till innan min redovisning och åh men jag vet inte på ett sätt, ja, på ett sätt, nej. somebody help me 26 sep, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Åh jag är sååååå förvirrad... Jag vet inte vad jag ska tro :-\
Jag har drömt om en viss person flera gånger. Det var fina dröömar. Han går i min klass och mina vänner tycker han är ful och dum i huvudet.. Han är ganska barnslig, men väldigt söt när han inte löjlar sig. Han har väldigt fina armar också.. Ni vet det där man gör på midsommar, när man ska plocka sju sorters blommor under tystnad och sedan lägga dem under kudden och sen drömmer man om den man ska gifta sig med? Jag drömde om honom hihi 27 sep, 2012 00:46 |
|
mums
Elev |
Killen jag är kär i har gnistrande ögon och fint leende. Jag är totalt förälskad. Men jag ska nog fråga på honom idag. Önska mej lycka till!!!!♥
![]()
27 sep, 2012 07:30 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Neeyum: alltså varför ska allt vara så svårt jag gillar honom tror jag han är så rolig och snäll och helt fullkomligt galen på ett bra sätt han är snäll mot mig och han bytte till min grupp idag på museet och han sa lycka till innan min redovisning och åh men jag vet inte på ett sätt, ja, på ett sätt, nej. somebody help me Du låter ganska förvirrad.... Men, Han kanske gillar dig? Vem vet, och du kanske gillar honom? Jag vetinte 27 sep, 2012 07:31 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen