TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Haha xD Skrivet av Borttagen: Game of Thrones börjar konstigt Japp. Min första reaktion var "vad har Ally gjort nu då?" Men det fortsätter vara konstigt ganska länge! 16 nov, 2017 07:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahah, jag älskar att jag kan ge er reaktioner xDSkrivet av Tonks/Luna: Haha xD Skrivet av Borttagen: Game of Thrones börjar konstigt Japp. Min första reaktion var "vad har Ally gjort nu då?" Men det fortsätter vara konstigt ganska länge! 16 nov, 2017 07:31 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag vet det för jag har olika långa ben, hallå!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nej! Jag är ju sjuk... har du inte sett hur jag ser ut i skolan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar Nej du ser bara ut som du ser ut varje dag. Visste du att du går konstig.... Jag ser ut som en tråkmåns med galen humor oh dina gifs stör mig Du äter också konstigt ![]() And I'm very sorry... for being awesome
16 nov, 2017 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var paj! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag vet det för jag har olika långa ben, hallå!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nej! Jag är ju sjuk... har du inte sett hur jag ser ut i skolan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar Nej du ser bara ut som du ser ut varje dag. Visste du att du går konstig.... Jag ser ut som en tråkmåns med galen humor oh dina gifs stör mig Du äter också konstigt 16 nov, 2017 17:16 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var paj! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag vet det för jag har olika långa ben, hallå!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nej! Jag är ju sjuk... har du inte sett hur jag ser ut i skolan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar Nej du ser bara ut som du ser ut varje dag. Visste du att du går konstig.... Jag ser ut som en tråkmåns med galen humor oh dina gifs stör mig Du äter också konstigt xD ![]() And I'm very sorry... for being awesome
16 nov, 2017 17:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag är rikare än dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Det var paj! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag vet det för jag har olika långa ben, hallå!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nej! Jag är ju sjuk... har du inte sett hur jag ser ut i skolan? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: NEEEEEEJ! VARFÖR SKULLE JAG SKOLKA?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: JO! KOMMER DU INTE IHÅG FÖRR IGÅR NÄR JAG STRÖP DIG?? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! DET KAN DU INTE!! PUSS PUSS! A KOMMER OCKSÅ ATT VARA MED! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! SIMMADIMMA VI MÅSTE SNACKA NU! Tyvär kommer inte ihåg det. Du kommer skolka imorn det vet jag!! Det gör du jämt på torsdagar Nej du ser bara ut som du ser ut varje dag. Visste du att du går konstig.... Jag ser ut som en tråkmåns med galen humor oh dina gifs stör mig Du äter också konstigt xD 16 nov, 2017 17:31 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Vad ska jag önska mig i julklapp???
Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! 18 nov, 2017 22:59 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 nov, 2017 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Pengar! 18 nov, 2017 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av GinnyHermionePotter: Vad ska jag önska mig i julklapp??? Mamma säger att jag ska skriva en önskelista, men jag vet inte vad jag önskar mig! Har samma problem. Ush. Mammor. Nu är det snart jul Det är oerhört kul Du kan önska dig strumpor Eller några pumpor Eller kanske en bra bok Så du blir riktigt klok Den här dikten blev oerhört fin Du kan även önska dig heroin 18 nov, 2017 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen