Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 169 170 171 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig!

Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom!
Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar)

hoppas du blir erkänd då!
alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster....
Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det?

antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad......
Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med.......
Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel!

fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena......
Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!

Fast det är aldrig fel att döda Octavianus!


så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!!
Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!

Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!)

haha Otavianus förtjänar det xD
Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet..
Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus)

Jag sa flera gånger på nyårsafton att jag började bli som Dakota för jag drack läsk varje sekund. Då frågade mina föräldrar vem det var och jag sa att det var en kille jag kände för jag vägrade säga det som dödliga tror är sanning!
Det händer (ofta) att jag pratar om Leo, Octavianus eller Will Solace hemma och när mamma undrar vem jag pratar om svarar jag: "Mina vänner!"

man känner dem såå väl att dem är det! De bara väntar på att få lära känna oss!!
Det känns som om de vet att vi kommer dit en dag och att de vet vilka vi är! Om jag ser Leo eller Will S så skulle jag attack-krama dem! Men om jag får syn på Octavianus så hinner han inte ens säga "Hej! Jag är Auguren!" förrens han är död!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

3 jan, 2017 19:25

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig!

Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom!
Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar)

hoppas du blir erkänd då!
alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster....
Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det?

antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad......
Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med.......
Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel!

fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena......
Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!

Fast det är aldrig fel att döda Octavianus!


så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!!
Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!

Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!)

haha Otavianus förtjänar det xD
Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet..
Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus)

Jag sa flera gånger på nyårsafton att jag började bli som Dakota för jag drack läsk varje sekund. Då frågade mina föräldrar vem det var och jag sa att det var en kille jag kände för jag vägrade säga det som dödliga tror är sanning!
Det händer (ofta) att jag pratar om Leo, Octavianus eller Will Solace hemma och när mamma undrar vem jag pratar om svarar jag: "Mina vänner!"

man känner dem såå väl att dem är det! De bara väntar på att få lära känna oss!!
Det känns som om de vet att vi kommer dit en dag och att de vet vilka vi är! Om jag ser Leo eller Will S så skulle jag attack-krama dem! Men om jag får syn på Octavianus så hinner han inte ens säga "Hej! Jag är Auguren!" förrens han är död!

haha låt mig ge honom en snyting först, okej?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

3 jan, 2017 19:27

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig!

Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom!
Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar)

hoppas du blir erkänd då!
alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster....
Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det?

antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad......
Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med.......
Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel!

fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena......
Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!

Fast det är aldrig fel att döda Octavianus!


så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!!
Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!

Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!)

haha Otavianus förtjänar det xD
Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet..
Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus)

Jag sa flera gånger på nyårsafton att jag började bli som Dakota för jag drack läsk varje sekund. Då frågade mina föräldrar vem det var och jag sa att det var en kille jag kände för jag vägrade säga det som dödliga tror är sanning!
Det händer (ofta) att jag pratar om Leo, Octavianus eller Will Solace hemma och när mamma undrar vem jag pratar om svarar jag: "Mina vänner!"

man känner dem såå väl att dem är det! De bara väntar på att få lära känna oss!!
Det känns som om de vet att vi kommer dit en dag och att de vet vilka vi är! Om jag ser Leo eller Will S så skulle jag attack-krama dem! Men om jag får syn på Octavianus så hinner han inte ens säga "Hej! Jag är Auguren!" förrens han är död!

haha låt mig ge honom en snyting först, okej?
Okeeeeej!!! Men egentlogen bill jag döda honom så fort som möjligt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

3 jan, 2017 19:38

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig!

Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom!
Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar)

hoppas du blir erkänd då!
alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster....
Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det?

antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad......
Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med.......
Ibland vill jag också bara in i boken för att förhindra något som inte är som jag vill ha det! Typ att i andra boken i HOO skulle jag velat komma in i början och bara döda Octavianus med mina bara händer och själv tagit över som Orakel!

fattar. Alltsåå jag är mer att jag liksom känner att jag känner karaktärerna och ställena......
Ja, det också! Ibland fantiserar jag om hur jag blir tagen till Camp och får träffa alla fantastiska personer där och allt annat man gör!

Fast det är aldrig fel att döda Octavianus!


så klart det inte är! liksom gör det hur mycket du vill!!
Jag ska döda honom när jag har skrivit klart det här inlägget!

Märker hur mycket jag har skrivit om döda! Jag borde lugna ner mig! INGET MER DÖDANDE!!! (Förrutom Octavianus och monster!)

haha Otavianus förtjänar det xD
Alltså vi skriver typ hela tiden hur mycket vi hatar Octavianus och så där. Om någon som inte har en aning om vem han är sticker in här tror dem väl att vi är skitelaka mot någon som inte är från en bok...........hatar att skriva att Karaktärer är från böcker och inet verklighet för dem är ju verklighet..
Ja! Alla PJO/HoO/ToA-karaktärer finns såklart på riktigt! (tyvärr gäller detta även Octavianus)

Jag sa flera gånger på nyårsafton att jag började bli som Dakota för jag drack läsk varje sekund. Då frågade mina föräldrar vem det var och jag sa att det var en kille jag kände för jag vägrade säga det som dödliga tror är sanning!
Det händer (ofta) att jag pratar om Leo, Octavianus eller Will Solace hemma och när mamma undrar vem jag pratar om svarar jag: "Mina vänner!"

man känner dem såå väl att dem är det! De bara väntar på att få lära känna oss!!
Det känns som om de vet att vi kommer dit en dag och att de vet vilka vi är! Om jag ser Leo eller Will S så skulle jag attack-krama dem! Men om jag får syn på Octavianus så hinner han inte ens säga "Hej! Jag är Auguren!" förrens han är död!

haha låt mig ge honom en snyting först, okej?
Okeeeeej!!! Men egentlogen bill jag döda honom så fort som möjligt!

schysst visst

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

3 jan, 2017 19:39

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Hecate ja! Allyson, WeasleyHufflepuff

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

3 jan, 2017 19:52

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Hecate ja! Allyson, WeasleyHufflepuff

Finns det ingen annan som kan vara istället för hera??


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

3 jan, 2017 19:53

Lollo16
Elev

Avatar


Får jag vara med??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fthenewswheel.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F10%2FHarry-Potter.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FJTzucgG35fMOI%2Fgiphy.gif

3 jan, 2017 19:55

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Hecate ja! Allyson, WeasleyHufflepuff

Finns det ingen annan som kan vara istället för hera??
Kan inte Apollon vara herskare istället för Zeus! Världen skulle bli så mycket roligare då!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

3 jan, 2017 19:55

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Hecate ja! Allyson, WeasleyHufflepuff

Finns det ingen annan som kan vara istället för hera??
Kan inte Apollon vara herskare istället för Zeus! Världen skulle bli så mycket roligare då!

Tvinga mig inte sjunga!!!!!!

Lollo16 WELCOME

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

3 jan, 2017 19:55

Lollo16
Elev

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Hecate ja! Allyson, WeasleyHufflepuff

Finns det ingen annan som kan vara istället för hera??
Kan inte Apollon vara herskare istället för Zeus! Världen skulle bli så mycket roligare då!

Tvinga mig inte sjunga!!!!!!

Lollo16 WELCOME

Tack, Athena då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fthenewswheel.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F10%2FHarry-Potter.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FJTzucgG35fMOI%2Fgiphy.gif

3 jan, 2017 19:58

1 2 3 ... 169 170 171 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.