Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Han morrade till och slog till Diego på sidan.
21 okt, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
Jag backade undan för att försöka invika mer slag.
21 okt, 2013 19:55
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-21 kl. 21:28
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
"Snälla!
Lägg av att bråka! Ni är ju bröder!" Skrek jag.
21 okt, 2013 19:56
|
|
Borttagen
|
"Är Juni här också eller?"
Mumlade jag och såg mig omkring och ignorerade det Wee sagt.
21 okt, 2013 20:00
|
|
Borttagen
|
"Nepp. Jag lämnade henne." Morrade han och slog till Diego igen, över bröstet den här gången.
21 okt, 2013 20:03
|
|
Borttagen
|
Det kändes som om ännu ett revben hade krossats och jag föll ihop på marken av smärtan.
21 okt, 2013 20:05
|
|
Borttagen
|
"HECTOR!" Skrek jag "FÖRSVINN!"
Jag böjde mig över Diego.
"Diego? Snälla svara!"
21 okt, 2013 20:07
|
|
Borttagen
|
Jag försökte andas djupt vilket inte hjälpte så mycket eftersom det bara gjorde ondare.
21 okt, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
21 okt, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag hörde att Wii sa något men inte vad eftersom det brusade i mina öron.
Jag försökte få fram ett
"Va"
Som lät halvkvävt och otydligt.
21 okt, 2013 20:15
|
Du får inte svara på den här tråden.