Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ler lite och kramar tillbaka. "Bra att det gör dig glad, Kestra." säger han mjukt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 24 jul, 2013 21:52 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra log, och nickade,, hon mådde bättre då hon slapp tänka och bli påmind om sitt tidigare liv.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 21:57 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan kysser henne och drar händerna genom hennes hår
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 24 jul, 2013 22:03 |
|
Vildvittra
Elev |
"Mmm." andas Kestra njutningsfullt ut, hon älskade då han gjorde så.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 22:04 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan fortsätter att dra sina fingrar genom hennes hår, långsamt och mjukt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 24 jul, 2013 22:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Älskar det där." säger hon och kryper intill honom mer.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 22:12 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Gör du det?" frågar han och skrattar till men slutar inte röra hennes hår.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 24 jul, 2013 22:14 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja, gör du?" frågar hon och gör lika på honom med ett leende.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 22:18 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är trevligt..men som jag sa,..jag är inte van vid det." säger han igen
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 24 jul, 2013 22:19 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bäst du blir van vid det då." säger hon och ger honom en lätt kyss.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jul, 2013 22:26 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen