Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
"Ja Hanna kan vi inte sammanfatta star wars? Kan vi inte göra det?"-Rasmus potter
"Ja okej det handlar om massa personer som springer runt och hugger ner varandra med ljussablar"-H@nna "Näääääe....... Näääääe"-Rasmus xD
21 dec, 2015 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Haha xD"Ja Hanna kan vi inte sammanfatta star wars? Kan vi inte göra det?"-Rasmus potter "Ja okej det handlar om massa personer som springer runt och hugger ner varandra med ljussablar"-H@nna "Näääääe....... Näääääe"-Rasmus xD 21 dec, 2015 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Haha xD "Ja Hanna kan vi inte sammanfatta star wars? Kan vi inte göra det?"-Rasmus potter "Ja okej det handlar om massa personer som springer runt och hugger ner varandra med ljussablar"-H@nna "Näääääe....... Näääääe"-Rasmus xD Det var så bäst! xD Ett citat av Supergurkan! 21 dec, 2015 20:00 |
|
Kola
Elev |
Hemkunskapsläraren skulle sätta på en film, men fick inte igång den och det gick över 30 minuter av lektionen innan filmen gick igång.
"Gud vad lång tid det tog" - en klasskompis "Ser jag ut som en tekniker? Jag är kock för fan" - *lärare stormar ut ur klassrummet* A normal day in high school that's all I got to say 21 dec, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
Lillebror: Varför är vägen så lång?
Mamma: För att den ska nå fram. Mamma: När han hade rätt hade han rätt för att han hade rätt. (Hon pratade om Olof Palme) 22 dec, 2015 22:50 |
|
kanelpumpa
Elev |
Min lillasyster är fortfarande beroende av Frost-filmen, så hela dagen har bestått av:
"Låt det gå, lär dig prata och lär dig stå" Misstänker att det inte är riktiga texten - men hon är 4, so what can you do? xD
22 dec, 2015 23:44 |
|
Borttagen
|
"VAD ÄR DEN DÄR FYRKANTEN OCH VARFÖR"
- hessactually 23 dec, 2015 03:12 |
|
MatildisenA
Elev |
Kompis lillebror som pratar med sin kompis-
Lillebroderns kompis - Varför finns det mellanmjölk och sånt? Lillebrodern - Jo för att mellanmkölken är mellen god......och........lättmjölken.......är lättgod :-D Jag och min kompis var tvungna att gå ut för att kunna sluta skratta cx Och de är typ 8 år. Och som alltid är citaten bättre när man hör dem "live" ^o^ 23 dec, 2015 06:52 |
|
Hängslebyxor
Elev |
"kan inte ni bara gå och bajsa på er på Ica med en rullator upp i röven? " min kompis blev lätt irriterad på ett par killar på bussen igår
![]() ![]()
23 dec, 2015 08:55 |
|
Lollo Granger
Elev |
Vi hade bildlektion.
Klasskompis: jag vill göra en cirkel! Bildvikarie: cirklar är lite komplicerade så du ska nog börja med en rektangel istället
23 dec, 2015 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen