Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
"Evie!!!"
Jag hatar Enya. Jag muttara besvärjelse efter besvärjelse. Varje gång vrålar Sayan lika mycket. Jag nästan känner hans smärta.
1 sep, 2013 20:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Sayn och jag flyger iväg. ''Sayn, jag helar dig när vi har landat.'' säger jag. Han flyger snabbt bort därifrån, och landar många mil bort. Jag helar honom från all smärta, och känner mig trött. Jag ska döda den där... Jag kan inte kalla henne Aryana längre.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 20:39 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 20:45 |
|
Queen Boo
Elev |
''Sayn, vi ska leta upp henne, och vi ska döda henne. Jag lovar.'' Han tittar storögt på mig. Men det var ju Aryana? säger han förskräckt. Jag trodde att det var träning Jag skakar på huvudet. ''Du är visst inte så smart, Sayn. Den som var Aryana är våran fiende nu. Alla utom Murtagh'' vingslag hörs, och jag hoppar upp och greppar svärdet. ''Lugn, Det är jag'' säger Liake. Sayn reser sig upp och jag ser en flamma i hans mun. ''Alla utom Murtagh och Liake.''
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 20:56 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 21:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Sayn slappnar av och Liake kommer fram till mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 21:40 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 21:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Han sätter sig nära mig. Väldigt nära. "Vet du varför jag sökte upp dig? " mumlar han.jag skakar på huvudet. "För att få göra det här" han lutar sig mot mig. När hans ansikte bara är några centimeter från mitt drar han fram sitt svärd och håller det mot min strupe. Jag skriker högt och Sayn vrålar.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 21:53 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 21:55 |
|
Queen Boo
Elev |
Han ler. "Du är sjuk!" Väser jag, när svärdet långsamt tränger in i min hals
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen