Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LevaLivet
Elev |
25 jul, 2012 14:12 |
|
celina
Elev |
samsung galaxy s2. inget att klaga på förutom batteritiden, men alla smartphones har dålig batteritid såå!
Instagram: celinawestberg
25 jul, 2012 14:30 |
|
melindaa
Elev |
25 jul, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
25 jul, 2012 18:29 |
|
Filifjonkan
Elev |
Iphone 4s jag älskar den och den äger!
evak forever. 25 jul, 2012 18:30 |
|
AlexZz
Elev |
25 jul, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
25 jul, 2012 20:09 |
|
Ginny00
Elev |
Helsvart Samsung Galaxy Mini. Den suger mest.
25 jul, 2012 20:18 |
|
Shaunee
Elev |
Min är en tråkig knappmobil, välrdens sämsta. Går i stort sett bara att sms:a och ringa med
![]() (är en bild rån google, min är mycket slitnare) 25 jul, 2012 20:24 |
|
Hp Luna
Elev |
25 jul, 2012 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen