Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?

Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?

1 2 3 ... 16 17 18 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Fredrick
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av harry puck:
Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba


ha ha. det är bra.


Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det??


Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det??


Varför det??


För att du är så normal??

HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall!


Som om att ni är det?


ja, jag föreslår ju inte att vi ska börja mobba någon, eller personangrepp som "om man heter harry puck" ! han/hon kanske inte har alt att heta harry puck! det där var faktisk lågt av dig!

och slytherin1234 jag hade inte på caps lock, jag skrev ju för skjutton med både stora och små, om du inte såg det!

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

8 maj, 2012 16:17

Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 8 kl. 16:18
Antal ändringar: 1

Sirius_Musta
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av harry puck:
Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba


ha ha. det är bra.


Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det??


Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det??


Varför det??


För att du är så normal??

HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall!


Förbjudet? Vilken dubbelmoral du står för! :O Du tycker det är okej att säga att Luna är dum i huvet och att hon dessutom har ett syndrom, OCH att det är okej att mobba folk som inte är "normala" men dig och din polare får man inte driva med. Är du seriös?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

8 maj, 2012 16:17

Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 8 kl. 16:20
Antal ändringar: 1

Mrs. Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av harry puck:
Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba


ha ha. det är bra.


Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det??


Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det??


Varför det??


För att du är så normal??

HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall!


Som om att ni är det?


ja, jag föreslår ju inte att vi ska börja mobba någon, eller personangrepp som "om man heter harry puck" ! han/hon kanske inte har alt att heta harry puck! det där var faktisk lågt av dig!


Lika låg som dig. ^-^
Sirius_Musta Rätt x3

HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic52%2F9c461520bfbeff4a49dd53aefa16a221.gif

8 maj, 2012 16:18

Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 8 kl. 16:19
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av harry puck:
Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba


ha ha. det är bra.


Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det??


Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det??


Varför det??


För att du är så normal??

HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall!


Som om att ni är det?


ja, jag föreslår ju inte att vi ska börja mobba någon, eller personangrepp som "om man heter harry puck" ! han/hon kanske inte har alt att heta harry puck! det där var faktisk lågt av dig!
Kan alla bara sluta!?

8 maj, 2012 16:18

harry puck
Elev

Avatar

+1


Jag tycker ni ska ta era väskor knyta fast dom runt era ben och springa till Tyskland och skjuta nazister. Sen kan ni springa hem och äta ägg.

Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul!

8 maj, 2012 16:18

Sirius_Musta
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Mrs. Riddle:
Skrivet av harry puck:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av harry puck:
Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba


ha ha. det är bra.


Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det??


Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det??


Varför det??


För att du är så normal??

HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall!


Som om att ni är det?


ja, jag föreslår ju inte att vi ska börja mobba någon, eller personangrepp som "om man heter harry puck" ! han/hon kanske inte har alt att heta harry puck! det där var faktisk lågt av dig!
Kan alla bara sluta!?


Ja, tyvärr spårade den här tråden lite men tillbaka till ämnet innan någon låser tråden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

8 maj, 2012 16:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av harry puck:
Jag tycker ni ska ta era väskor knyta fast dom runt era ben och springa till Tyskland och skjuta nazister. Sen kan ni springa hem och äta ägg.
Snälla denna tråd är verkligen inte till för att diskutera om nazister är idioter!

8 maj, 2012 16:19

Mrs. Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av harry puck:
Jag tycker ni ska ta era väskor knyta fast dom runt era ben och springa till Tyskland och skjuta nazister. Sen kan ni springa hem och äta ägg.


Jag ska skjuta dig när DU äter ägg..

HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic52%2F9c461520bfbeff4a49dd53aefa16a221.gif

8 maj, 2012 16:20

harry puck
Elev

Avatar

+1


Hur kul tror du det är för mig när du säger så Riddle?

Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul!

8 maj, 2012 16:21

Fredrick
Elev

Avatar


Sirius_Musta JK har själv sagt att hon lidet av ett syndrom, och även om du vet det eller inte så finns faktiskt inte luna lovegood på riktigt, nähej du, hon är påhittad. det är som att driva med /mobba ett gosedjur.

Mrs. Riddle så nu går du på mig och kallar mig låg också?

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

8 maj, 2012 16:22

1 2 3 ... 16 17 18 ... 25 26 27

Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?

Du får inte svara på den här tråden.