1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka
wolfstar deserved better. 2 sep, 2011 19:38 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka aaavis
2 sep, 2011 19:40 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka aaavis Jag kan kolla med rektorn om ditt brev, så kan du komma ;DD (Btw, vem är rektor på Hogwarts nu för tiden...? x]) wolfstar deserved better. 2 sep, 2011 19:55 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka aaavis Jag kan kolla med rektorn om ditt brev, så kan du komma ;DD (Btw, vem är rektor på Hogwarts nu för tiden...? x]) YAAAY tack så super mycket (tror det är McGonagall o.o)
2 sep, 2011 19:56 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka aaavis Jag kan kolla med rektorn om ditt brev, så kan du komma ;DD (Btw, vem är rektor på Hogwarts nu för tiden...? x]) YAAAY tack så super mycket (tror det är McGonagall o.o) Varsegooo ;D Jag ska prata med dem så fort jag har varit i bibblan, måste dit först x) (Ah, ja det borde det nog vara ja ^^) wolfstar deserved better. 2 sep, 2011 20:00 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka aaavis Jag kan kolla med rektorn om ditt brev, så kan du komma ;DD (Btw, vem är rektor på Hogwarts nu för tiden...? x]) YAAAY tack så super mycket (tror det är McGonagall o.o) Varsegooo ;D Jag ska prata med dem så fort jag har varit i bibblan, måste dit först x) (Ah, ja det borde det nog vara ja ^^) brao
2 sep, 2011 20:02 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka aaavis Jag kan kolla med rektorn om ditt brev, så kan du komma ;DD (Btw, vem är rektor på Hogwarts nu för tiden...? x]) YAAAY tack så super mycket (tror det är McGonagall o.o) Varsegooo ;D Jag ska prata med dem så fort jag har varit i bibblan, måste dit först x) (Ah, ja det borde det nog vara ja ^^) brao Biblioteket nu wolfstar deserved better. 2 sep, 2011 20:11 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Protego: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka aaavis Jag kan kolla med rektorn om ditt brev, så kan du komma ;DD (Btw, vem är rektor på Hogwarts nu för tiden...? x]) YAAAY tack så super mycket (tror det är McGonagall o.o) Varsegooo ;D Jag ska prata med dem så fort jag har varit i bibblan, måste dit först x) (Ah, ja det borde det nog vara ja ^^) brao Biblioteket nu Vill dit ♥
2 sep, 2011 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka Höhöhö-- kom ihåg hur du kom in på Örtläran: Förlåt, Förlåt, min klocka går fel! (eller vad du nu sa) 2 sep, 2011 20:15 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka Höhöhö-- kom ihåg hur du kom in på Örtläran: Förlåt, Förlåt, min klocka går fel! (eller vad du nu sa)
2 sep, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen