Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 16 17 18 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Elin@
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elin@:
MEN JAG VET INTE VAR VI SKA TRÄFFAS PÅ CENTRALEN!
Jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag var där... O.O


Okej... :c
Men då får vi väl dela på oss igen då. -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fhv2cqt.gif

5 okt, 2011 21:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elin@:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elin@:
MEN JAG VET INTE VAR VI SKA TRÄFFAS PÅ CENTRALEN!
Jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag var där... O.O


Okej... :c
Men då får vi väl dela på oss igen då. -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fhv2cqt.gif


'_______'
Då tar jag emot alla virriga höns på Centralen? :3

5 okt, 2011 21:27

Adina
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Minidjuret:
Haha, ska försöka hinna med det


Nu ska jag överföra bilder till datorn, så alla blir nöjda och glada^^


JAAA BILDERNA!!!!! MÅSTE UPP PÅ FB NUUU!!

:)

5 okt, 2011 21:28

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elin@:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elin@:
MEN JAG VET INTE VAR VI SKA TRÄFFAS PÅ CENTRALEN!
Jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag var där... O.O


Okej... :c
Men då får vi väl dela på oss igen då. -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fhv2cqt.gif


'_______'
Då tar jag emot alla virriga höns på Centralen? :3


Jaaaa! Jag hittar definitivt inte till bibbblan. men ska vi träffas inne eller ute denna gången? För det var helt virrigt innan

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

5 okt, 2011 21:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elin@:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elin@:
MEN JAG VET INTE VAR VI SKA TRÄFFAS PÅ CENTRALEN!
Jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag var där... O.O


Okej... :c
Men då får vi väl dela på oss igen då. -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fhv2cqt.gif


'_______'
Då tar jag emot alla virriga höns på Centralen? :3


Jaaaa! Jag hittar definitivt inte till bibbblan. men ska vi träffas inne eller ute denna gången? För det var helt virrigt innan


Jo, jag vet. Men Minidjuret tyckte tydligen det var bra att samlas ute. (Men hon var ju inte där då. XD)
Jag förelsår att vi ses vid biljettautomarena där inne? Det ligger vid rulltrapporna som man kan åka ner till spår med. Det ligger alltså på första våningen. ^^

5 okt, 2011 21:33

Stranger
Elev

Avatar


Vänta lite nu.. Vilken dag ska vi ses? och tid och allt sådant!

6 okt, 2011 17:52

Elin@
Elev

Avatar


^ 22 oktober! Vet inte vilken tid...

6 okt, 2011 18:02

Stranger
Elev

Avatar


Är det lördagen? *efterbliven*

6 okt, 2011 18:53

Elin@
Elev

Avatar


Ja, det är det!

6 okt, 2011 19:02

Stranger
Elev

Avatar


BRA!
Fast alltså bara så alla vet så har jag typ INGA pengar denna månaden men nästa gång vi ses i november har jag. Så om någon kan köpa för mig med så betalar jag senare om det är ok ?

6 okt, 2011 20:28

1 2 3 ... 16 17 18 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.