SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Alla snackar om hur tidgt de börjar... jag börjar inte förrän 8.40 x) Skrivet av Borttagen: ^ Jag börjar vid 12.. haha. Den enda bra saken med skolstarten :c Börjar åtta, slutar tre. I hate tore, varför inte lägga ett bra schema? </3 21 aug, 2011 13:36 |
|
expelliarmus
Elev |
21 aug, 2011 13:36 |
|
Borttagen
|
^ kan bara alla ta och chilla, och sluta skryta. tänk på lilla mig, som går skola i 7 timmar imorgon!
21 aug, 2011 13:38 |
|
Borttagen
|
21 aug, 2011 13:39 |
|
Roretta
Elev |
Jag var likgiltig inför skolstarten. Jag började för en vecka sen i ettan på Psykologigymnasiet och stormtrivs atm
Tamm och Lou är något att älska ♥ Berits hand touched fried chicken. /proud 21 aug, 2011 13:41 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag börjar halv nio, men åker buss såatteh, spelar ingen roll, måste ändå vakna lika tidigt som vanligt ._.'
Fast imorgon (börjar skolan då) går jag iaf bara till halv elva :] ![]()
21 aug, 2011 13:44 |
|
Elley
Elev |
21 aug, 2011 13:45 |
|
Borttagen
|
21 aug, 2011 13:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ börjar du på tisdag? :o Jao, ettorna börjar imorgon dock (min syster som jag retar på grund av det lite till och från.). 8D 21 aug, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
^ Haha, min bror retar också mig för att han börjar på tisdag, medan jag börjar imorgon. :c
21 aug, 2011 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen