Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hhejanna
Elev |
Harry hehe (a)
"I have always wanted to use that spell" - Minerva McGonagall 13 aug, 2011 13:19 |
|
fdanielsson
Elev |
Bill Weasley, älskar hans hår!
13 aug, 2011 13:30 |
|
Borttagen
|
Har faktiskt aldrig tyckt att draco varit speciellt snygg.. Eller, han är ju inte ful, men jag ahr aldrig dragits till honom.
Nä, Fred Weasley för mig ♥ 13 aug, 2011 15:18 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Kom på typ för två dagar sen att jag tyckte att Harry var AS snygg♥♥ Blev typ lite småkär i honom sedan dess♥♥♥♥♥♥♥hehe
We never go out of style <3 14 aug, 2011 12:27 |
|
Ebbad
Elev |
14 aug, 2011 13:22 |
|
coralina
Elev |
kanske draco
14 aug, 2011 13:57 |
|
adliitam
Elev |
14 aug, 2011 13:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HogwartsCoolingen: Kom på typ för två dagar sen att jag tyckte att Harry var AS snygg♥♥ Blev typ lite småkär i honom sedan dess♥♥♥♥♥♥♥hehe Jag kom på att Fred var jävligt snygg för typ 4 år sen, men sen typ 1-2 månader tillbaka har jag varit helt störtförälskad i honom ♥ 14 aug, 2011 14:37 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe
We never go out of style <3 14 aug, 2011 16:03 |
|
BlueVelvetCupcake
Elev |
Antingen Luna, för hon är så underbar och vi är rätt lika ibland, eller Draco.
Jag skulle driva Draco till vansinne och ha väldigt kul under tiden. There is nothing wrong with you. There is, however, alot wrong with the world you live in. ~Chris Colfer 14 aug, 2011 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen