Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och Weasley kollade på HP5 på danska, det lät ganska så väldigt dumt!
21 jan, 2012 16:45 |
|
joel9324
Elev |
21 jan, 2012 16:47 |
|
Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men det var ganska roligt också vi skrattade hela tiden typ! Jag och Weasley kollade på HP5 på danska, det lät ganska så väldigt dumt! 21 jan, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2012 17:26 |
|
ronnyponny
Elev |
jag har ettan och tvåan på svenska sen jag var liten för vi typ brände ner dom eller nåt och då gjorde vi det på svenska eftersom jag inte kunde läsa då så jag brukar aldrig titta på dom haha! Jag har aldrig sett dom på engelska...fail!
21 jan, 2012 17:28 |
|
mionee
Elev |
21 jan, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Den måste vara på engelska, annars kan jag inte glo xD
21 jan, 2012 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen