Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kapitel 28
Dracos synvinkel Draco hade för länge sedan satt sig på tåget och kollade ner i golvet på tåget, han hade haft en helvetisk sommar och han hade tvingats inse att för Harrys säkerhet göra slut med honom. - Jag älskar honom, och jag dör hellre än dödar honom. Det hade Draco sagt första kvällen som han hade vart hemma, och det hade slutat med tortyr utan dess like. Draco gjorde trots det allt som krävdes för att få ha Harry i säkerhet. Harrys och Dracos synvinkel Harry sa adjö till Mr och Mrs Weasley, och klev ombord innan Hermione och Ron klev ombord. Han suckde och kollade varje kupé innan han hittade Draco, han gick in och såg att det var något som verkligen inte stämde med honom. - Draco vad har hänt? Sa han oroligt och satte sig mitt i mot honom. Draco kollade på honom, han hade inte fått mycket sömn den senaste veckan orolig för hur Harry skulle ta allt, han var livrädd att Harry kanske skulle ge upp livet om Draco gjorde slut. - Harry jag älskar dig av hela mitt hjärta... men för att du ska överleva och inte ta skada... måste jag göra slut. Harry kollde på honom, han ville inte tro det han just hörde, han kollade ut genom fönstret . Han kunde inte fatta det, hans livs kärlek var över. - Draco varför? - Han skulle låta oss båda överleva om jag... om jag gjorde slut med dig. Sa Draco och kollade på Harry innan han kollade ner i golvet. Harry kollade på honom, han reste sig upp och lämnade kupén utan att säga ett ord. 26 jul, 2011 23:32 |
|
Borttagen
|
26 jul, 2011 23:36 |
|
EmilySwann
Elev |
26 jul, 2011 23:41 |
|
veravoff1
Elev |
27 jul, 2011 03:54 |
|
Lolo1337
Elev |
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 27 jul, 2011 10:02 |
|
Stranger
Elev |
27 jul, 2011 12:49 |
|
mellanrum
Elev |
27 jul, 2011 14:04 |
|
djurgalen_99
Elev |
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 27 jul, 2011 15:58 |
|
veravoff1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om my :O Läs min fanfiction "only time will tell" 27 jul, 2011 16:01 |
|
Ebbad
Elev |
27 jul, 2011 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen