Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 16 17 18 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snyggt syrran!

15 jul, 2011 16:12

Hermione626
Elev

Avatar


Jaa MEEER

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe527dab473a0f9ee089f23c5567c2c02%2Ftumblr_mkn27hTIrc1rt4r1lo1_1280.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fa7b2abb828bbe0941dad4fd0e512f711%2Ftumblr_mkkzaftHzX1rg768ko1_250.gif It's all Sting's fault

15 jul, 2011 16:13

Emillion
Elev

Avatar


meeer

Packar för semestern

15 jul, 2011 16:16

Borttagen

Avatar


När vi kom hem sa Molly direkt:
- Ni måste va hungriga! Lägg era saker i gäststugan och kom upp till huset!
Vi nickade lydigt och gick ner till det stora vita huset.
- Din pappa har fixat huset med va? Det ser jätte bra ut!
Ginny nickade.
- Visst är det finare nu?
Jag nickade.
Fred och George låste upp dörren och klev in. Vi gick efter och jag tappade hakan.
- Gud vad fiint! Sa jag och tittade på Ginny som log glatt.
- Du och Draco kan ta det där rummet! Sa Fred och pekade på en dörr.
Jag nickade och öppnade dörren och såg en dubbelsäng, skrivbord, fönster och 2 gaderober plus en tv.
Vi la våra saker på sängen innan jag gick fram till fönstret. Vi hade utsikt över sjön.
Draco kom fram och la armarna om mig bakifrån innan han kysste mig på halsen. Jag fnittrade och vände mig om och kysste honom.
- Kärleksparet mamma kommer att komma ner och hämta oss om vi inte kommer snart! Sa någon av tvillingarna seriöst och skrattade.
- Vi kommer Fred.
Han suckade.
- jag är George.
Jag himlade med ögonen.
- Förlåt. Kom nu Draco! Jag tog hans hand och vi gick upp till huset tillsammans med GInny och Blaise.
Inne i köket satt redan Harry och Ron.
Vi satte oss ner och fick mördande blickar av Ron men ingen brydde sig.
- Här har ni pannkakor! Sa Molly och la 7 pannkakor var på våra tallrikar.
- Tack Mrs Weasley! Sa Draco och log mot henne.
Hon log tillbaka.
- Ja tack Mrs Weasley!
- Kalla mig Molly. Sa hon och fnittrade.
- Tack Molly! Sa jag och Ginny sa tack mamma.
Sen började vi äta.
Efter maten gick vi ner till sjön för att bada!

mera??

15 jul, 2011 16:24

Borttagen

Avatar


BRA!

15 jul, 2011 16:26

Lily Evans
Elev

Avatar


Mer =)

‎"A true friend is someone who says nice things behind your back."

15 jul, 2011 16:26

:WP:
Elev

Avatar


MER

15 jul, 2011 16:33

paulinaborg
Elev

Avatar


Den är jättebra

"I've always wanted to use that spell!"

15 jul, 2011 16:41

GinnyOlivia
Elev

Avatar


AAAAAAAHHH DRAMIONE *springa och gömma sig*

Nejmen, jag har fobi för såna fics D: Din är säkert braig. Kanske läser ngn gång om jag får tid, men, rubriken frightened me a little. D: D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

15 jul, 2011 17:17

Borttagen

Avatar


- Gud det är iskallt! Ginny stog med vatten till knäna.
Jag hade redan doppat mig.
- Kom igen nu hörrni. Jag hinner dö här ute innan ni kommer!
Draco spärrade upp ögonen och slängde sig i.
Jag skrattade.
- Vafan Hermione skräm mig inte så!
Jag kollade förvånat på Draco som simmade fram till mig.
- Förlåt älskling!
Han började le.
- Jag älskar dig!
jag log tillbaka.
- Jag älskar dig också Draco!
Vi kysstes i vattnet.
- Hermione du ska gå upp nu! Sa Draco efter att han hade kysst mig.
- Vaddå då? Undrade jag.
Han drog fingret längs min underläpp.
- Du är blåå! Jag fnissade och simmade in och gick upp och tog på mig handduken.
- Gud vad kallt! Klagade jag.
Blaise och Ginny hade inte ens kommit i vattnet så vi torkade oss, klädde på oss och gick upp till stugan.
- Ska vi kolla på film? Undrade Ginny när vi satt i soffan med chips och läsk på bordet.
- Ja det gör vi! Sa jag och log mot henne.
- Vad ska vi se då? Undrade hon sedan och gick fram till tv och drog ut en låda under.
- Kan vi inte se Titanic? Undrade jag glatt.
Ginny ryckte på axlarna.
- Går det bra för er killar?
Blaise nickade.
- Jag har aldrig sett den så okej! Sa Draco och log mot mig.
Ginny satt i gång filmen och satte sig sedan ner.
Jag låg i Draco's knä i 2 manna soffan medans Ginny och Blaise låg i 4 manna soffan!
Filmen var så sorlig så jag började gråta. Draco skrattade och torkade mina tårar.
Efter filmen gick vi och la oss.
- Godnatt älskling! Sa Draco och kysste mig.
- Godnatt Draco! Fnittade jag och kysste tillbaka.
Sedan somnade vi..

Mera??

15 jul, 2011 17:57

1 2 3 ... 16 17 18 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.