[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
Kim började tyst dricka ur sig glas med vatten.
19 nov, 2015 11:14
|
|
Borttagen
|
Lexi satt tyst bredvid och kollade på Kim.
19 nov, 2015 11:16
|
|
Borttagen
|
Kim tittade på dem en efter en.
"Såå... hur mår ni då?" frågade han eftersom att han hatade tystnaden.
19 nov, 2015 11:19
|
|
Borttagen
|
" sådär" mumlade Lexi.
" jag mår bra" sa Alex.
19 nov, 2015 15:23
|
|
Borttagen
|
"Jodå.." svarade Isabella och Kim nickade åt dem. Han tog sedan några fler klunkar ut av sitt vatten.
19 nov, 2015 16:07
|
|
Borttagen
|
Lexi tog upp mobilen och ringde sin äldre bror.
19 nov, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
Kim drack och rynkade lite på ögonbrynen.
19 nov, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
Lexi pratade tyst med sin bror och la sen på.
19 nov, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
"Jag går och hämtar lite mer.." sa Isabella och tog glaset då det var tomt. Hon gick sedan ut ur rummet igen.
19 nov, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
" Jag måste hem men lovar att komma imorgon" sa Lexi och pussade Kim på pannan.
19 nov, 2015 20:44
|
Du får inte svara på den här tråden.