Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
" Det du " sa Robin Q och tvingade in Spinelli in i klubbhuset. Movieboy satt på golvet och deppade och såg sen upp då de kom in med Spinelli.
5 nov, 2015 23:28
|
|
Borttagen
|
Spinelli var på dåligt humör nu.
" jag kräver en förklaring" sa Spinelli illsket
5 nov, 2015 23:34
|
|
Borttagen
|
" Vi var bara och tittade i lite dokument men lugn Robin s snart kommer du vara en av oss " sa Robin Q och hånlog. Kanske mamma accepterar mig mer om jag är med dom och blir som hon tyckte att en äkta Armbruster ska vara tänkte Movieboy.
5 nov, 2015 23:36
|
|
Borttagen
|
Spinelli såg ilsket på Robin Q
" jag vägrar att bli en av er" sa Spinelli argt.
6 nov, 2015 06:41
|
|
Borttagen
|
" Då kommer folk få reda på dina hemligheter " sa Robin Q och hånlog mot Spinelli.
6 nov, 2015 06:42
|
|
Borttagen
|
" jag hatar er" sa Spinelli surt.
skolklockan ringde.
Robin T suckada.
" sista lektionen för idag" sa Robin T och skyndade sig till klassrumet.
6 nov, 2015 06:51
|
|
Borttagen
|
Movieboy Robin Q och Robin b gick till klassrummet. Movieboy funderade skulle han verkligen ge upp att vara sig själv för sin mamma??.
6 nov, 2015 07:57
|
|
Borttagen
|
Spinelli satte sig ner på sin plats. Hon kom då på en plan som skulle förmodligen fungera.
6 nov, 2015 07:58
|
|
Borttagen
|
Movieboy började jobba lite med so han funderade han kunde testa byta stil hemma och se om hans mamma gillad honom.
6 nov, 2015 08:50
|
|
Borttagen
|
"måste prata med MJ sen" tänkte Spinelli surt
6 nov, 2015 10:08
|
Du får inte svara på den här tråden.