Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Ripadal och ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

1 2 3 ... 16 17 18 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snpae suckade ochs a.
- Miss Storm, var är du på väg?

16 okt, 2015 20:20

ellisen05
Elev

Avatar


" Eh... På toa." försökte jag få ut utan att snyfta utan att lyckas.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 20:21

Borttagen

Avatar


Snape tittade på henne och sa.
- En toa finns där, här inne i klassrummet i den där dörren.

16 okt, 2015 20:30

ellisen05
Elev

Avatar


" Okej." fick ja ut nästan utan att andas. Jag gick snabbt in på toan och andades ut. Jag satte mig mot väggen och grät.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


Snape suckade när det tog lång tid och han gick fram till dörrn och bankade på den och sa.
- Det ska inte ta 10 minuter att vara på toan Miss Storm nu kommer du ut och var med.

16 okt, 2015 20:39

ellisen05
Elev

Avatar


Jag svarade inte. Han förstod inte.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 20:40

Borttagen

Avatar


Snape öppnade dörren efter ett tag ochs a.
- Du har inte alls varit på toa.
Nu sätter du dig på din plats, eller förklarar för hela klassen varför du gråter utan någon som helst anledning.

16 okt, 2015 20:42

ellisen05
Elev

Avatar


" JAG HAR ANDLEDNING!" skrek jag argt. Jag gick ut och kollade ner i golvet.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Snape gick ut efter henne och tog tag i henne och sa.
- Sluta bryta mot reglerna.
Om man har problem med någon så pratar man med sin elevhemsföreståndare, vilket är jag.
Så prata på.

16 okt, 2015 20:44

ellisen05
Elev

Avatar


" Det är lektion nu." sa jag och satte mig redo att lyssna på en genomgång.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

16 okt, 2015 20:46

1 2 3 ... 16 17 18 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.