Privat mellan Ripadal och ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snpae suckade ochs a.
- Miss Storm, var är du på väg? 16 okt, 2015 20:20 |
|
ellisen05
Elev |
" Eh... På toa." försökte jag få ut utan att snyfta utan att lyckas.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- En toa finns där, här inne i klassrummet i den där dörren. 16 okt, 2015 20:30 |
|
ellisen05
Elev |
" Okej." fick ja ut nästan utan att andas. Jag gick snabbt in på toan och andades ut. Jag satte mig mot väggen och grät.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:36 |
|
Borttagen
|
Snape suckade när det tog lång tid och han gick fram till dörrn och bankade på den och sa.
- Det ska inte ta 10 minuter att vara på toan Miss Storm nu kommer du ut och var med. 16 okt, 2015 20:39 |
|
ellisen05
Elev |
Jag svarade inte. Han förstod inte.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Snape öppnade dörren efter ett tag ochs a.
- Du har inte alls varit på toa. Nu sätter du dig på din plats, eller förklarar för hela klassen varför du gråter utan någon som helst anledning. 16 okt, 2015 20:42 |
|
ellisen05
Elev |
" JAG HAR ANDLEDNING!" skrek jag argt. Jag gick ut och kollade ner i golvet.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Snape gick ut efter henne och tog tag i henne och sa.
- Sluta bryta mot reglerna. Om man har problem med någon så pratar man med sin elevhemsföreståndare, vilket är jag. Så prata på. 16 okt, 2015 20:44 |
|
ellisen05
Elev |
" Det är lektion nu." sa jag och satte mig redo att lyssna på en genomgång.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen