[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och såg Lucas springa mot mig.
"Hej!" log jag.
13 okt, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
"Vart är du på väg?" Frågade jag.
13 okt, 2015 21:10
|
|
Borttagen
|
"Vet inte, hade tänkt att kanske gå upp till uggletornet." svarade jag och ryckte på axlarna.
13 okt, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
"Men, vad ska du göra där?" Frågade jag
13 okt, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
13 okt, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
13 okt, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
"Det får vi se." svarade jag.
13 okt, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
"Är det där din lillasyster?" Frågade någon som inte verkade ha lyssnat ordentligt under sorteringen.
13 okt, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
Jag letade med blicken efter vem som sagt det.
13 okt, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
"Nä, det är min storasyster!" Sade jag surt.
13 okt, 2015 21:39
|
Du får inte svara på den här tråden.