Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rp, ivy lovegood och shadow of hope
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
"Sorry! Jag är jätte ledsen!" Sa jag med lite panik i min röst. Vad hade jag gjort? " Jag behövde få bort dig från Draco, jag är hemskt ledsen" sa jag och kollade up på henne.
5 okt, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
"Vad är det med din bästis Draco då!? Har han något emot de som inte är helblod? Tycker han att jag är mindre än honom, för det är det han tycker va?"
Jag hörde orden eka, inse långsamt att orden var mina. Jag stirrade envist på honom, om han inte svarade så fick jag... 5 okt, 2015 20:46 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag suckade och kollade på henne ledsamt. " Tyvärr så är de flesta Slytherin eleverna så men de är snälla när du har lärt känna dom, oftast. Och om de accepterar en" svarade jag medans jag kollade upp på henne lite grann.
5 okt, 2015 20:58 |
|
Borttagen
|
"Förlåt, men om vi ska vara vänner så får du faktiskt vänja dig vid att jag är lite... Ja, du märker ju!"
Sanningen var att jag var annorlunda och det hade alla mina vänner vänjt sig vid! Det var därför jag ville bli vän med mig. Han accepterade mig. 6 okt, 2015 07:30 |
|
Borttagen
|
Shadow of hope, vill du fortsätta detta roll eller avsluta det?
14 nov, 2015 00:21 |
|
Shadow of hope
Elev |
14 nov, 2015 09:02 |
|
Borttagen
|
Det spelar ingen roll, du bestämmer!
14 nov, 2015 09:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen