(Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The boy who lived
Elev |
- Tjaa.. Lite grabbigt men annars så, sa Gustav och log.
15 sep, 2015 22:53 |
|
Borttagen
|
Jag log. Sedan gick jag fram till honom och gav honom en kram. En snabb,så att det inte skulle kännas för konstigt.
-Tack..du är bäst,sa jag och gick sedan ut. Jag gick tillbaka in i tjejernas. 15 sep, 2015 22:56 |
|
The boy who lived
Elev |
- Wow. Sa Gustav och höll upp händerna. Han ville inte bli anklagad för att tafsa på tjejer fler gånger men han log efteråt
15 sep, 2015 22:57 |
|
Borttagen
|
Jag gick fram till spegeln. Tja..jag såg väl helt okej ut. Förutom att brösten putade ut och det syntes att jag inte hade nån behå. Fan... Jävla Lollo! Det var säkert hon som hade tagit mina kläder. Jag rättade till mitt utsläppta,fuktiga hår och la det över ena axeln,sedan gick jag mot skorna. Mina skor hade hon iallafall inte tagit. Jag andades ut och tog på mig dem.
15 sep, 2015 23:01 |
|
The boy who lived
Elev |
Gustav tog på sig sina skor och tog sin ryggsäck, sen gick han ut
15 sep, 2015 23:03 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och gick ut. Huvudsaken var att jag var ren. Jag luktade iallafall gott. Behövde inte 1 liter parfym för det. Jag gick med snabba steg mot skolbyggnaden. Nu var jag säkert en kvart,tjugo minuter sen.
15 sep, 2015 23:04 |
|
The boy who lived
Elev |
- Amanda!, ropade Gustav och joggade ikapp henne
15 sep, 2015 23:05 |
|
Borttagen
|
Jag såg på Gustav.
-Hej,sa jag stressat 15 sep, 2015 23:06 |
|
The boy who lived
Elev |
- Vi har samma lektion, sa Gustav
15 sep, 2015 23:08 |
|
Borttagen
|
-Ja och vi är lika sena,sa jag och daskade på stegen. Snart var vi vid ingången. Jag öppnade dörren och höll upp den för Gustav,sedan gick jag mot klassrummet.
15 sep, 2015 23:10 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen