Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Caroline började att tänka en stund.
"Så hur gör vi då?" frågade Caroline osäkert
13 sep, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
" Ingen aning men vi måste komma på ett sätt " sa Caleb
Jermy såg nervöst på kusinens hus han ringde på nervöst och tog ett steg bakåt. Han skulle med sin systee träffa Danny och hans barn och deras kusiner.
13 sep, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
Caroline suckade.
"Jag öppnar"sa Caroline & sprang ner för att öppna dörren.
"välkomna hit" sa Caroline när hon hade öppnat dörren.
Ruby såg på Caroline.
"Mm" svarade hon.
13 sep, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
Jermy gömde sig blygt bakom Ruby han var riktigt nervöst för främlingar och hade även Social problem vilket gjorde det här ännu värre för honom.
13 sep, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
"Um känn er som hemma" sa Caroline & flyttade på sig.
Ruby gick in i huset.
13 sep, 2015 21:05
|
|
Borttagen
|
Hemma är där det inte finns främlingar tänkte Jermy och gick blygt efter Ruby och såg sig omkring.
13 sep, 2015 21:06
|
|
Borttagen
|
Tewo låg på maddrasen där han skulle sova i natt. Tewo suckade för sig själv.
"Det här är inte så kul" sa Tewo lågt
13 sep, 2015 21:08
|
|
Borttagen
|
" Det är det bästa jag kan erbjuda " sa Caleb och såg på Tewo.
" kan vi gå hem nu Ruby ?" Frågade Jermy nervöst.
13 sep, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
"jag vet det"sa Tewo lågt.
Ruby suckade.
"Nej det kan vi inte" sa Ruby & skakade på huvudet.
13 sep, 2015 21:13
|
|
Borttagen
|
Jermy suckade och höll sig nära ruby hela tiden för hon var den enda han kände här.
Caleb började ställa om sina skulpturer han hade i sin bokhylla.
13 sep, 2015 21:17
|
Du får inte svara på den här tråden.