Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag vet inte. Jag har funderat över det många gånger, men inget känns som det jag är mest rädd för (snacka om dålig självkännedom)
Jag är flygrädd, och fruktansvärt rädd för att göra illa de jag tycker om. Dessutom är tanken på att man alltid skulle kunna ha folk runt sig hemsk. Men jag vet som sagt inte vad min boggart skulle bli I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 sep, 2012 13:05 |
|
Obsessed
Elev |
En kniv, pistol, basilisken...
Är osäker. Men det är säkert något som är farligt, vasst. Min största rädsla är smärtan. ![]() ![]()
9 sep, 2012 13:06 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Obsessed: En kniv, pistol, basilisken... Är osäker. Men det är säkert något som är farligt, vasst. Min största rädsla är smärtan. Vad kul (altså inte att du är rädd för smärta) utan att du är mest rädd för det jag är minst rädd för. Även om jag har ont så ignorerar jag det, och om jag har så ont att jag säger "aj", eller "det gör ont" så är det riktigt illa och man borde absolut ta det på allvar. I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 sep, 2012 13:09 |
|
Obsessed
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Skrivet av Obsessed: En kniv, pistol, basilisken... Är osäker. Men det är säkert något som är farligt, vasst. Min största rädsla är smärtan. Vad kul (altså inte att du är rädd för smärta) utan att du är mest rädd för det jag är minst rädd för. Även om jag har ont så ignorerar jag det, och om jag har så ont att jag säger "aj", eller "det gör ont" så är det riktigt illa och man borde absolut ta det på allvar. Haha åh, är du säker på att det är smärtan du är minst rädd för? Om det gör bara lite ont, så ok. Då ignorerar jag det, eftersom det går bort i en sekund eller två. Fast om jag då har skadat mig, bränt mig, blivit stucken eller så.. Det är den sortens smärta jag är mest rädd för. ![]() ![]()
9 sep, 2012 13:25 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Obsessed: Skrivet av Sirius Orion Black: Skrivet av Obsessed: En kniv, pistol, basilisken... Är osäker. Men det är säkert något som är farligt, vasst. Min största rädsla är smärtan. Vad kul (altså inte att du är rädd för smärta) utan att du är mest rädd för det jag är minst rädd för. Även om jag har ont så ignorerar jag det, och om jag har så ont att jag säger "aj", eller "det gör ont" så är det riktigt illa och man borde absolut ta det på allvar. Haha åh, är du säker på att det är smärtan du är minst rädd för? Om det gör bara lite ont, så ok. Då ignorerar jag det, eftersom det går bort i en sekund eller två. Fast om jag då har skadat mig, bränt mig, blivit stucken eller så.. Det är den sortens smärta jag är mest rädd för. Nej, inte MINST rädd såklart. Det finns mycket jag inte är rädd för som andra kan tycka är skrämmande, men jag är absolut inte rädd för smärtan. För ett tag sedan bröt jag tummen och brydde mig inte alls. Jag fortsatte med det jag höll på med (dragkamp, bågskytte, armbrytning, klättra i träd mm.) Dessutom älskar jag eld och har bränt mig rätt ofta. Jag har rätt mycket pyroman i mig. Jag själv tycker att jag aldrig har bränt mig illa, men mina kära vänner tycker det. Så nej, smärtan är jag inte rädd för, men jag kan förstå att man är det. I would have died! I would have died rather than betray my friends 9 sep, 2012 13:30 |
|
Obsessed
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Skrivet av Obsessed: Skrivet av Sirius Orion Black: Skrivet av Obsessed: En kniv, pistol, basilisken... Är osäker. Men det är säkert något som är farligt, vasst. Min största rädsla är smärtan. Vad kul (altså inte att du är rädd för smärta) utan att du är mest rädd för det jag är minst rädd för. Även om jag har ont så ignorerar jag det, och om jag har så ont att jag säger "aj", eller "det gör ont" så är det riktigt illa och man borde absolut ta det på allvar. Haha åh, är du säker på att det är smärtan du är minst rädd för? Om det gör bara lite ont, så ok. Då ignorerar jag det, eftersom det går bort i en sekund eller två. Fast om jag då har skadat mig, bränt mig, blivit stucken eller så.. Det är den sortens smärta jag är mest rädd för. Nej, inte MINST rädd såklart. Det finns mycket jag inte är rädd för som andra kan tycka är skrämmande, men jag är absolut inte rädd för smärtan. För ett tag sedan bröt jag tummen och brydde mig inte alls. Jag fortsatte med det jag höll på med (dragkamp, bågskytte, armbrytning, klättra i träd mm.) Dessutom älskar jag eld och har bränt mig rätt ofta. Jag har rätt mycket pyroman i mig. Jag själv tycker att jag aldrig har bränt mig illa, men mina kära vänner tycker det. Så nej, smärtan är jag inte rädd för, men jag kan förstå att man är det. Till exempel spindlar? Var rädd för spindlar förr, nu tycker jag bara att de är trevliga. Du verkar knappast rädd för smärtan ju, eftersom du inte bryr dig. Coolt att man kan vara sådan, aldrig vetat om någon som dig hah. ![]() ![]()
9 sep, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
En vuxen som kommer på mig om en grej
9 sep, 2012 14:33 |
|
Hanna Black
Elev |
Massor av getingar!! Skrämmer skiten ur mig
GRED OCH FORGE POWER!! Det är vi ´konstiga` personer som gör världen roligare 9 sep, 2012 15:10 |
|
Eileen Prince
Elev |
9 sep, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
en lyftkran XDXD
11 sep, 2012 09:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen