Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 16 17 18 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jenn
Nä jag om fram vart jag tvungen att vänta 2 minuter så jag tog fram mobilen och cheka MugglarPortalen, inget särskilt hade hänt.

12 aug, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


Will
Bussen kom körande mot hållplatsen och jag steg genast på.
Sedan tog jag upp min mobil och startade musik.
Jag öppnade sedan min konversation med Joey och skrev ett snabbt:
Förlåt för sent svar! Jag sitter på bussen, dd?

12 aug, 2015 20:39

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

Jag kom fram till skolan och sprang in grnom dörren.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 20:42

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag klev på bussen och satte mig i mitten där jag alltid satt när jag åkte buss. Jag gick in på 'Intresseklubben antecknar' och skrev av ren tråkighet: Andra dagen i min nya skola. Inte särskilt taggad att gå ett helt halvår till. Sommarlovet var bättre med sovmorgonar, hela dagar av mugglis och Cosplays!

12 aug, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Will
Jag steg av vid skolan och gick sedan in.

12 aug, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag klev av bussen och börja gå mot skolan. När jag om till skåpen såg jag en tjej med blått hår jag inte sett innan.
"Hej vad heter du?" frågade jag tjejen.

12 aug, 2015 20:45

Detta inlägg ändrades senast 2015-08-12 kl. 20:51
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


(JossiMarauder okej jag var oklar men jag snacka med dig XD)

12 aug, 2015 20:49

Borttagen

Avatar


Will
Jag drog ut hörlurarna och lade in dem i mitt skåp.
"Hej, vad heter du?" Frågade jag en tjej.

12 aug, 2015 20:50

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

"Jossanne, du kan kalla mig Josse, du?" Sa jag och log mot tjejen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 20:51

Borttagen

Avatar


Jenn
"Jag heter Jenn", sa jag.

12 aug, 2015 20:52

1 2 3 ... 16 17 18 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.