PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
Fred hade ett långt ärr över ansiktet.
11 sep, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
" Vad har hänt?" frågade jag med en blick mot ärret när dem kom in köket.
16 sep, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
"Tja, jag stötte på Malfoy!" Sade Fred
16 sep, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
17 sep, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
"När?" Frågade Zelda oroligt.
17 sep, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
" Imorse." sa jag och fnissade lite.
18 sep, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
"Märkte du inte också något konstigt imorse?" Frågade Zelda Fred.
18 sep, 2015 17:40
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2015 15:40
|
|
Borttagen
|
"Det märkte jag!" Sade Zelda.
"Nathalie, när tror du maten är färdig?" Sade jag för att byta samtalsämne .
22 sep, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
" Typ fem minuter. Kom in och sätt er." sa jag till Fred och Zelda.
22 sep, 2015 19:27
|
Du får inte svara på den här tråden.