Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

To be a hero is not Easey (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

1 2 3 ... 16 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Haenim såg bakåt mot Dalnim.
De båda började att prata Koreanska.
"DU gillar honom eller hur?" sa Haenim & log.
"Sluta jag frågade bara om vi kunde plugga tillsammans" sa Dalnim & rodnade mer.
"Visst... du är ju den som vill plugga själv" sa Haenim.
"Måste vi prata om det här nu?" frågade Dalnim.
"DU han förstår inte vad vi säger så det är lugnt" sa Haenim.

3 aug, 2015 22:48

Borttagen

Avatar


Vince såg frågande på tjejerna han började få en liten obehaglig känsla och skulle just nu vilja gömma sig i bibliotketet. Han åt tyst upp och försvann mot skolan med ett ansikte som var röd som en tomat.

3 aug, 2015 22:57

Borttagen

Avatar


Tjejerna såg på varandra frågandes.
De båda började att prata så att man förstod vad de sa.
"Sa jag något fel?" frågade Haenim förvirrat.

3 aug, 2015 23:00

Borttagen

Avatar


" vince fick väll bara en obehaglig känsla av er diskution " sa Eri och tänkte nu kommer det ta tid innan han kommer ut ur biblioteket igen.

3 aug, 2015 23:04

Borttagen

Avatar


båda tjejerna blev tysta i någon minut.
De började prata Koreanska igen.
"han tycker jag är obehaglig" sa Dalnim lågt.
"Nej då han um..." sa Haenim som försökte komma på något att säga.
"Jag går hem " sa Dalnim lite sorgset & började att gå hemåt..
Haenim suckade lågt.

3 aug, 2015 23:07

Borttagen

Avatar


" Vi måste få ihop dom på något sätt " sa Eri hon såg efter Dalnim med en låg suck. Hon ville ju bara bådas bästa men det blev knepigare och knepigare.

3 aug, 2015 23:09

Borttagen

Avatar


"så du vet det också att Dalnim är kär i Vince?" sa Haenim frågandes.

3 aug, 2015 23:10

Borttagen

Avatar


" Ja det vet jag och jag vet att Vince är kär i henne också han har ett foto på henne hemma ett litet mini skolfoto som han tittar på ofta " sa Eri.

3 aug, 2015 23:11

Borttagen

Avatar


"där ser man " sa Haenim & log lite grann.
"Men frågan är hur vi ska kunna fixa det här?" sa Haenim med en suck.

3 aug, 2015 23:13

Borttagen

Avatar


" Ja du en väldigt bra fråga jag vill att de ska bli ihop om båda gillar varandra " sa Eri men frågan var hur hon och Haenim kunde hjälpa dom.

3 aug, 2015 23:14

1 2 3 ... 16 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

Du får inte svara på den här tråden.