Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med VT

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

1 2 3 ... 16 17 18 ... 20 21 22
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag vaknade upp på golvet.
"Va?" Sade jag förvirrat. "Hej Emily!" Sade jag och log mot hufflepufftjejen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

23 aug, 2015 22:34

VT
Elev

Avatar


(Oj... ehh nu blir jag förvirrad...)

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

23 aug, 2015 23:19

JossiMarauder
Elev

Avatar


(Alltså att Laura har återfått minnet igen och hälsar på Hufflepuff-tjejen xD)

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

24 aug, 2015 07:14

VT
Elev

Avatar


(Jaha...ok.)
Jag tittade förvirrat på Laura som hälsar på Emily. Hon fick tillbaka minnet så fort... jaja... jag rycker på axlarna säger hejdå och går.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

24 aug, 2015 19:02

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag tittar efter Lou och går sedan upp till gryffindortornet. Plötsligt kommer allt tillbaka över mig som en kall hink med vatten. Harry. Zia.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

24 aug, 2015 21:18

VT
Elev

Avatar


Jag är orolig för Zia men jag vågar inte gå dit... Jag måste prata med Harry...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

28 aug, 2015 17:30

JossiMarauder
Elev

Avatar


Sen kom minnet av Cedric också. Jag log för mig själv och gick upp till Gryffindortornet.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 aug, 2015 12:03

VT
Elev

Avatar


Klockan är mycket... det är nog dags att sova men Zia... Jag litar på Harry och man får ju hoppas att allt är bra med henne. Jag går och lägger mig.

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

29 aug, 2015 14:19

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag gick och lade mig.

(Morgon?)

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

29 aug, 2015 17:25

VT
Elev

Avatar


(Japp) (Är Zia nu)
Jag vaknar där Harry sist lämnade mig precis innan fullmånen. Jag ligger under en filt och märker att jag till mesta delen är naken. Jag har rivit sönder mina kläder...

"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..."

29 aug, 2015 20:12

1 2 3 ... 16 17 18 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT

Du får inte svara på den här tråden.