Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
15 jul, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Vi började strosa längs väggarna. En tavla som hette Sir Cadogan mumlade något om svaga fegisar.
15 jul, 2015 17:45 |
|
Lele
Elev |
"Jag går till förbjudna skogen" viskade jag till Valmo. Jag gick ut och förvandlade mig till en igelkott. Jag gick in i den förbjudna skogen.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
15 jul, 2015 17:47 |
|
Borttagen
|
Jag gick längs väggen och hittade en staty av en häxa. Den hade en puckel på ryggen.
15 jul, 2015 17:49 |
|
Lele
Elev |
15 jul, 2015 17:50 |
|
Borttagen
|
* Om du vill.*
15 jul, 2015 17:51 |
|
Lele
Elev |
*okej. Bra*
Jag hittade ett litet hål under en buske. Jag gick ner. Det var en gång. Längre in så blev det större. Jag blev människa och fortsatte gå. Längst inne var det ett litet rum. Där fanns en bokhylla med böcker i jag tog ut en bok och läste titeln. Där stod: Hogwarts hemliga gångar och rum Jag ställde in den i bokhyllan och gick ut genom gången (i min animagus form). När jag kommit ut ur skogen blev jag människa och sprang efter Valmo. Mama, kudos for saying that. For spilling.
15 jul, 2015 17:57 |
|
Borttagen
|
Jag såg Eric springa mot mig. " Vad står på? " frågade jag oroligt.
15 jul, 2015 17:59 |
|
Lele
Elev |
"Kom med här" sa jag och sprang till busken i förbjudna skogen.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
15 jul, 2015 18:00 |
|
Borttagen
|
Jag flög dit. Men i tunneln förvandlade jag mig till människa. Eric visade mig en bok.
15 jul, 2015 18:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen