Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

1 2 3 ... 16 17 18 ... 42 43 44
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


"Är den bra?" Frågade jag.
"Ja, väldigt" sa Alex.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

5 jul, 2015 10:59

Borttagen

Avatar


" Kan, Kan vi gå tillsammans? " frågade jag Lorcan.
" Ehm det är okej. " sa han och försökte se normal ut. Men jag såg när han vände sig om och viskade " Yes!" Jag log.

5 jul, 2015 11:03

JossiMarauder
Elev

Avatar


Vi satt tysta en stund, kollade ut över vattnet.
"Har du anmält dig?" Frågade jag Alex.
"Ja" sa Alex.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

5 jul, 2015 11:05

Borttagen

Avatar


" Vi går tillbaka nu." sa jag.

5 jul, 2015 11:06

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Tror du att du kommer komma med?" frågade jag.
"Hmm...kanske. Det får vi se" sa Alex och log snett.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

6 jul, 2015 10:34

Borttagen

Avatar


* Får jag skippa till ikväll? *

6 jul, 2015 10:35

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
* Får jag skippa till ikväll? *

Oki

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

6 jul, 2015 10:36

Borttagen

Avatar


Vi åt. Alla viskade om vem det skulle bli.

6 jul, 2015 10:37

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Nu är det dags!" Ropade Dumbledore plötsligt. Alla ljus blåstes ut så att bara Bägaren lystes upp.
"Beauxbatonsakademins förkämpe är...Bella Fransisco" en blond tjej gick upp för sidotrappen och in bakom en dörr bakom lärarbordet.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

6 jul, 2015 10:41

Borttagen

Avatar


" Durmstrangs förkämpe är Alex Vladimurs. " Han som hade suttit vid Anastasia gick upp.

6 jul, 2015 10:44

1 2 3 ... 16 17 18 ... 42 43 44

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.