Prs med ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
"Är den bra?" Frågade jag.
"Ja, väldigt" sa Alex. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 5 jul, 2015 10:59 |
|
Borttagen
|
" Kan, Kan vi gå tillsammans? " frågade jag Lorcan.
" Ehm det är okej. " sa han och försökte se normal ut. Men jag såg när han vände sig om och viskade " Yes!" Jag log. 5 jul, 2015 11:03 |
|
JossiMarauder
Elev |
Vi satt tysta en stund, kollade ut över vattnet.
"Har du anmält dig?" Frågade jag Alex. "Ja" sa Alex. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 5 jul, 2015 11:05 |
|
Borttagen
|
" Vi går tillbaka nu." sa jag.
5 jul, 2015 11:06 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Tror du att du kommer komma med?" frågade jag.
"Hmm...kanske. Det får vi se" sa Alex och log snett. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 6 jul, 2015 10:34 |
|
Borttagen
|
* Får jag skippa till ikväll? *
6 jul, 2015 10:35 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: * Får jag skippa till ikväll? * Oki So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 6 jul, 2015 10:36 |
|
Borttagen
|
Vi åt. Alla viskade om vem det skulle bli.
6 jul, 2015 10:37 |
|
JossiMarauder
Elev |
"Nu är det dags!" Ropade Dumbledore plötsligt. Alla ljus blåstes ut så att bara Bägaren lystes upp.
"Beauxbatonsakademins förkämpe är...Bella Fransisco" en blond tjej gick upp för sidotrappen och in bakom en dörr bakom lärarbordet. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 6 jul, 2015 10:41 |
|
Borttagen
|
" Durmstrangs förkämpe är Alex Vladimurs. " Han som hade suttit vid Anastasia gick upp.
6 jul, 2015 10:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen