Horizon high school (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Horizon high school (prs)
|
Borttagen
|
" Hej " sa Theo och satte sig tyst bredvid Teddy.
29 jun, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
Teddy sneglade mot Theo men fortsatte att se ner i vattnet utan ett ord.
varför är Theo här ? tänkte Teddy för sig själv.
29 jun, 2015 21:50
|
|
Borttagen
|
" Jag röker för att glömma bekymmer som finns jag röker för att glömma bort känslan av att föräldrarna knappt bryr sig och jag kan inte sluta så lätt " sa Theo och reste sig om inte Teddy ville prata så kunde han ju gå. Theo började gå långsamt därifrån.
29 jun, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
"men att ta något som kommer döda dig i förtid? är det så du tänker lösa dina problem ? du & syrran ni båda två kan få ett bra & långt liv medans jag...jag får vara glad om jag ens kommer lyckas fylla 20 " sa Teddy & tårar började att komma.
29 jun, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
Theo stannade
" Jag står inte ut med tanken på att ett syskon dör jag vill dö i förtid med dig det är iallafall bättre än stanna här och knappt träffa föräldrarna " sa Theo. Han själv började smått gråta och tänkte att han var glad över att Mike och gänget inte såg att han grät just nu.
29 jun, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
"du vill dö? ...hur kan du vilja dö?" frågade Teddy & reste sig upp hastigt.
29 jun, 2015 22:05
|
|
Borttagen
|
" För att jag inte vill att du ska dö ensam " sa Theo och såg på Teddy tårarna ville inte sluta komma.
29 jun, 2015 22:06
|
|
Borttagen
|
"du vet...att lämna syrran hellt ensam vore inte snällt. Hur tror du att hon skulle känna?" frågade Teddy medans han började att gå hemåt.
29 jun, 2015 22:07
|
|
Borttagen
|
" Jag gillar er båda och vet inte hur jag ska göra " sa Theo. Theo suckade nu tvivlade han verkligen på hur han skulle göra. Theo såg på klockan och tänkte har två lektioner kvar.
" du gör som du vill det är ditt val om du vill berätta för föräldrarna eller inte " sa Theo medans han gick tillbaka till skolan. Han hade slutat gråta och tänkte va normal så kommer de inte fråga ut dig.
29 jun, 2015 22:11
|
|
Borttagen
|
Teddy hade valt att gå hem. Det gjorde ingenting om han skolkade en dag då han ändå kunde jobba i kapp det väldigt snabbt.
29 jun, 2015 22:12
|
Du får inte svara på den här tråden.