~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
|
Borttagen
|
Adamstannar snart och gömde dem vid träden. 2japp2sah an "Adam"sa han snällt "och du e ?"fårgade han
Alexia log mjukt emot honm "och jag menar det vad du än vill"Sa hon
20 maj, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
Antonia flinade lite grann.
"Antonia." svarade hon.
"Men jag vet inte vad jag vill." suckade Mikael.
20 maj, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
Adma log "trevligt att ses"sahan snällt.
Alexia flinar och tog isg ur sjön och suckar då hon såg hur klänningen blev lite för genomskilning
20 maj, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
"Visst." log Antonia och sträckte på sig.
Mikael tittade på henne.
"Vill du låna min jacka igen?" frågade han och log.
20 maj, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
Adam log direkt "vi får nog fortsätta"sa han coh log till.
Alexia kolalde på hoonm "gärna"sa hon och flinar "vill noginte allt syns hela tidne"Sa hon
20 maj, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Antonia nickade instämmande.
"Ja, det borde vi." log hon och började gå.
Mikael tog av sig sin jacka och räckte den till henne.
20 maj, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
Adam log till och gick lugnt med henne "för bättre komma iväg."sah an
Alexia log till och tog den och drog tyst dne om sig "tack2Sa hon
20 maj, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
Antonia nickade och tittade på honom.
"Hur länge har du känt min bror?" frågade hon.
"Det är lugnt." log Mikael mot henne.
20 maj, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
Adam tänker 2jag vet inte några år"sa han lugnt och kolalde i marken "tro sen typ nian eller åttan typ han slgo ner mig en gång"sa han och flinar bara.
Alexia log och började gå. "vi får någ stanna i skgogen tills allt e lugnt"Sa hn
20 maj, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
"Låter som Tobbe." log Antonia mot honom. "Varför?" frågade hon.
Mikael nickade instämmande.
"Håller med."
20 maj, 2015 21:08
|
Du får inte svara på den här tråden.