S.p.e.l.l (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> S.p.e.l.l (Prs)
|
Borttagen
|
" Ja när hon vaknar kan hon säkert förklara allt " sa Emile och log.
7 apr, 2015 16:24
|
|
Borttagen
|
"men just nu borde vi få henne inomhus" sa Taranee nervöst & lyfte upp tjejen & la henne i bilen.
7 apr, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
Emile nickade och drog ut lite vatten från sitt hår innan han satte sig i bilen. Hon behövde komma till sängs och vila.
7 apr, 2015 16:28
|
|
Borttagen
|
De andra satte sig i deras föräldrars bilar för att åka hem.
Taranee började att köra hemåt.
7 apr, 2015 16:29
|
|
Borttagen
|
Emile såg på tjejen och sen på sin mamma med orolig blick.
7 apr, 2015 16:31
|
|
Borttagen
|
De kom snabbt hem & Taranee lyfte in tjejen till gästrummet.
7 apr, 2015 16:33
|
|
Borttagen
|
Emile såg oroligt på tjejen
" tror du hon kommer blir bra? " frågade Emile oroligt och såg på sin mamma.
7 apr, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
"det vet jag inte. Vi får vänta & se helt enkelt" sa Taranee
7 apr, 2015 16:35
|
|
Borttagen
|
" Hoppas hon vaknar snart " sa Emile oroligt
7 apr, 2015 16:36
|
|
Borttagen
|
"det hoppas jag med" sa Taranee lika oroligt.
7 apr, 2015 16:37
|
Du får inte svara på den här tråden.