Historien om kopierarna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Historien om kopierarna (Prs)
|
Borttagen
|
" Jo men vilket nummer det mins jag inte " sa Mannen.
14 apr, 2015 08:11
|
|
Borttagen
|
"jag tar den som är nummer tretton & du den andra" sa Kvinnan.
Kvinnan såg mot Chilo.
"Men först lämnar vi den där grabben hos de andra" sa Kvinnan.
14 apr, 2015 08:42
|
|
Borttagen
|
" Ja för ha tröttnat på att bära honom " sa Mannen och gick mot skolan.
14 apr, 2015 08:47
|
|
Borttagen
|
Kvinnan följde med.
"han verkar inte vara så tung egentligen " sa Kvinnan & inspekterade Chilo.
14 apr, 2015 08:48
|
|
Borttagen
|
" Men ändå det är jobbigt att bära på folk " sa Mannen.
14 apr, 2015 10:47
|
|
Borttagen
|
"det kan jag nog förstå. " sa Kvinnan & öppnade dörren för Mannen så att han skulle kunna komma in.
14 apr, 2015 10:53
|
|
Borttagen
|
Mannen gick in Adam satt i ett hörn och vaktade sina fortfarande sovande syskon.
14 apr, 2015 10:55
|
|
Borttagen
|
"då så det var en till avklarad" sa Kvinnan & log.
14 apr, 2015 10:58
|
|
Borttagen
|
Adam såg ilsket på dom om han hade sina småbomber så kunde han kasta en på dom.
14 apr, 2015 11:01
|
|
Borttagen
|
Kvinnan märkte att Adam var Ilsken.
Kvinnan skakade på huvudet & lämnade rummet.
14 apr, 2015 11:03
|
Du får inte svara på den här tråden.